Skip to main content

Is het bij jullie gelukt ook oude facturen (van 2 maanden terug) met btw specificatie te ontvangen? Ik heb inmiddels 3 keer telefonisch contact gehad maar kom niet verder. 

1e medewerker, zou btw specificatie toesturen van oude factuur en voor toekomstige facturen het aanzetten. Echter wel kopie facturen gehad maar zonder specificatie.

2e medewerker, heeft heel lang overleg gehad om het uit te zoeken en eindconclusie was, het kan ik stuur specificatie van oude facturen en zet het aan voor toekomstige facturen.

3e medewerker, het staat aan voor toekomstige facturen, maar de 2e oude facturen kunnen we geen specificatie sturen. Absoluut onmogelijk volgens deze medewerker.

 

Kost dus heel veel tijd maar kom niet verder, @Alexandra of een andere KPN medwerker, kan iemand me verder helpen? 

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Is het bij jullie gelukt ook oude facturen (van 2 maanden terug) met btw specificatie te ontvangen? Ik heb inmiddels 3 keer telefonisch contact gehad maar kom niet verder. 

1e medewerker, zou btw specificatie toesturen van oude factuur en voor toekomstige facturen het aanzetten. Echter wel kopie facturen gehad maar zonder specificatie.

2e medewerker, heeft heel lang overleg gehad om het uit te zoeken en eindconclusie was, het kan ik stuur specificatie van oude facturen en zet het aan voor toekomstige facturen.

3e medewerker, het staat aan voor toekomstige facturen, maar de 2e oude facturen kunnen we geen specificatie sturen. Absoluut onmogelijk volgens deze medewerker.

 

Kost dus heel veel tijd maar kom niet verder, @Alexandra of een andere KPN medwerker, kan iemand me verder helpen? 

Excuus aanvulling bij 2e medewerker: zei dat hij oude facturen met specificatie zou sturen maar niks ontvangen. 


Hi @LauraDM, jammer dat 't stroef verliep met ontvangen van je facturen mét btw. Om je goed te kunnen helpen heb ik een eigen topic voor je aangemaakt.

Het gaat om facturen van je mobiele abonnement, toch? Het aanzetten van de btw kunnen we via het forum niet doen, in verband met de verificatie die gedaan moet worden. Het nasturen van facturen is geen probleem.

Naar welke facturen met btw ben je op zoek? Vul je ook meteen je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief je mobiele nummer, laatste 3 cijfers van je IBAN rekeningnummer en geboortedatum? Dan kan ik je gegevens erbij pakken.


Bedankt @Alexandra , ik heb mijn forumprofiel verder aangevuld. Het gaat om de facturen van 2023 voor mijn mobiele abonnement.

 


@LauraDM Super, dankjewel. Voor dit mobiele nummer zijn dat de facturen van februari en maart, ik zie dat je nummer in januari naar ons overgezet is. Ik heb je de facturen met btw per mail toegestuurd, naar het e-mailadres dat in ons systeem staat. Ik hoor graag of je ze nu wel ontvangen hebt 😊


Hartelijk dank @Alexandra ik heb ze ontvangen. Bedankt voor de moeite. 


@LauraDM Goed om te horen, graag gedaan!