Skip to main content

We hebben in januari ons abonnement voor vast bellen en internet opgezegd omdat we glasvezel gekregen hebben en over zijn naar Delta. 
nu krijgen we van KPN toch weer een rekening voor vastetelefonie en internet, met een ander klantnummer. 
nu lijkt het erop dat we al jaren dubbel betaald hebben met verschillende klantnr’s. 
Hoe kan dit? 
Als het goed is worden we vandaag gebeld. Maar hoe kunnen we meerdere klantnummers op 1 adres hebben met levering van dezelfde diensten. Ik voel me bedrogen.

Nu het extra abonnement nog opzeggen terwijl we niet eens wisten dat die er was? 
Het voelt als jarenlange oplichterij.

Het zijn flinke termen die je gebruikt @Hells angel ! ik neem toch aan dat je minimaal één keer per maand goed alle inkomsten en uitgaven goed controleert? Zoniet begin daar dan vandaag mee en leg het allemaal eens naast elkaar. Je bent zelf verantwoordelijk voor je financiële zaken.


Hoe het kan; naar de meeste woningen lopen twee aderparen heen en kunnen ook twee verbindingen worden aangevraagd, ergens is dat blijkbaar niet goed gegaan. 

Voordat je kan spreken over oplichting en bedrogen zijn zou ik eerst het belletje afwachten. Allereerst geef je aan dat het er op lijkt dat je dubbel hebt betaald, dat klinkt al of je daar niet zeker van bent. Verder is er misschien een hele logische verklaring voor en is er helemaal niks aan de hand.


Belletje gehad van KPN. Ze snappen er daar zelf ook helemaal niets van. Er zal een onderzoek ingezet worden. Het lijkt erop dat we zelfs een 3-dubbel abonnement hadden voor dezelfde diensten. 


Belletje gehad van KPN. Ze snappen er daar zelf ook helemaal niets van. Er zal een onderzoek ingezet worden. Het lijkt erop dat we zelfs een 3-dubbel abonnement hadden voor dezelfde diensten. 

Wauw.  Ik begrijp dat hier nu iets voor loopt en men contact met jou gaat zoeken?


Dat moet toch opvallen als er 3 x per maand een bedrag naar KPN van de rekening word afgeschreven? 

Is er misschien sprake van een apart abonnement voor vaste telefonie?