Skip to main content

Wij zijn sinds juni overgestapt van ziggo naar kpn (met de overstap service) maar hebben vandaag alsnog een factuur ontvangen van ziggo voor de maand jullie. Is de overstap van ziggo naar kpn wel goed doorgegeven? Wij hebben nu onterecht een factuur ontvangen/betaald.

Staat er op de orderbevestiging van kpn dat je gebruik maakt van de overstapservice?


Ja, heb ook van ziggo een mail gehad van beiendiging contract.


Hoi @Johan-Laura ,

Dan ligt het probleem bij Ziggo.

Ik raad aan om dit op het forum van hun te plaatsen, daar word je meestal goed geholpen.De klantenservice is niet altijd goed helaas: https://community.ziggo.nl/


Ja, heb ook van ziggo een mail gehad van beiendiging contract.

Wat is de eind datum van het contract?

Wat is de standaard factuur datum? Omdat we bij alle providers standaard vooruit betalen kan dit voorkomen u zult in augustus de eind factuur ontvangen.

 

Stel inderdaad uw vraag op de Ziggo Community, aanvullend ben ik benieuwd of u nog een product ziet staan in de Mijn Ziggo omgeving als dat zo is dan gaat er inderdaad aan de Ziggo kant iets fout.


Overzicht van de diensten die stoppen

Dienst Eerst mogelijke overstapdatum Afkoop resterende abonnementstermijnen
Digitale ontvanger 16-06-2022 Nee
Ziggo Digitale Televisie 16-06-2022 Nee
Ziggo Internet 16-06-2022 Nee
Ziggo Bellen 16-06-2022 Nee
Digitale Kabel TV 16-06-2022 Nee

Ik neem aan dat kpn dit voor mij in orde maakt, heb niet voor niks een overstapservice.


Ik neem aan dat kpn dit voor mij in orde maakt, heb niet voor niks een overstapservice.

KPN zal aan Ziggo doorgeven dat het abonnement moet stoppen, zodra zei de dienst leveren meer niet. Factuur problemen zal u zelf met Ziggo moeten oplossen zover gaat de overstap service niet.

 

Omdat het abonnement halverwege de maand is gestopt is de standaard datum waarop uw Ziggo factuur wordt op gemaakt belangrijk, is dat voor de 16e dan klopt het dat u nog een factuur van Ziggo hebt ontvangen. Die zal dan in augustus verrekend worden. Dus op uw laatste Ziggo factuur welk factuur dag/datum staat daar op.

 

Ik had eigenlijk wel verwacht dat die rekening van juli de eindfactuur zou zijn. Zoals geschreven zult u dit met Ziggo moeten regelen. De Ziggo  medewerkers zullen aangeven dat dit door hun factuur systeem komt en dat alles met de factuur van Augustus wordt verrekend dan wordt een deel van Juni en heel Juli terug gestort.


Bedankt voor de reactie, ik zal contact opnemen met ziggo.