Skip to main content

Goedemiddag Ik ben van kpn naar ziggo overgestapt maar ziggo valt tegen dus wil ik weer terug naar kpn. Ik heb het ziggo abonnement nog niet lang dus ik zit de ik in proefperiode.

Graag hoor ik van u 

Groetjes Gerda 

Hallo @Roxy2 bij Ziggo kun je binnen 14 dagen na activatie alles kosteloos annuleren.

Als je wilt kun je bij KPN weer een abo nemen, maar let op, je wordt niet beschouwd als nieuwe klant met allemaal kortingen en cadeaus, daarvoor ben je te kort weg.

Als je ook korting of cadeau wil, kies dan een andere provider die via het KPN netwerk levert.

Succes.

 


Zo'n proefperiode duurt meestal maar 14 dagen. Dus u zult snel op moeten zeggen. Bij KPN sluit u weer een nieuw abonnement af. U zult geen gebruik kunnen maken van de overstapservice. Dus wellicht zit u een paar dagen zonder verbinding in de tussentijd. 


De ziggo monteurs zijn 29juni geweest voor de tv aansluiting dus i ik kan toch weer terug. Bel ik jullie om het verder te regelen of ziggo dat ik weg wil?


De ziggo monteurs zijn 29juni geweest voor de tv aansluiting dus i ik kan toch weer terug. Bel ik jullie om het verder te regelen of ziggo dat ik weg wil?

Hallo @Roxy2 als je binnen 14 dagen bi.j Ziggo weg wilt zul je dat nu zelf met Ziggo moeten regelen.

Als er een Ziggo/Vodafone-winkel in jouw woonplaats is, kun je daar even langsgaan of anders meteen telefonisch regelen. 

Ondertussen kun je al wel bij een andere provider een nieuw abo afnemen.

 


Hi @Roxy2,

Ik zie dat andere forumgebruikers al hebben uitgelegd dat je een opzegging bij Ziggo zelf door moet geven, en ik hoop dat dit inmiddels al is gelukt!

Aangezien je abonnement bij KPN al beëindigd is, ben je geen klant meer bij ons en uiteraard ben je weer welkom, maar dat houdt wel in dat er een nieuwe aanvraag gedaan moet worden met een standaard levertijd. Heb je inmiddels al een bestelling geplaatst bij KPN? Zo nee, dan wil ik je aanraden om dat zo snel mogelijk te doen zodat je niet al te lang zonder komt te zitten!