Skip to main content

Ik ben op 4 maart 2022 overgestapt naar Ziggo .Ziggo zou de volledige overstap regelen.

Nu kreeg ik op 4 maart alsnog een factuur van KPN van €71,- .Nu bleek dat Ziggo de opzegging niet goed had geregeld.

Mijn abonnement zelf opgezegd op 7 maart 2022 ,bevestiging ontvangen via mail maar bij navraag bij KPN hoor ik nog steeds dat er nog geen opzegging staat bij mijn abonnement .Ik heb via mail een bevestiging dus volgens mij heb ik correct opgezegd.Dus wil geen facturen meer over de maand april ,ik heb maart nog betaald maar april ga ik dus niet meer betalen.

Hallo @melo67 , even bij Ziggo aankaarten, daar is de fout gemaakt en zij zullen eventuele meerkosten voor jou moeten vergoeden.

 


Goedemiddag @melo67, bedankt voor jouw bericht!

De abonnementskosten en eventuele verbruikskosten van het KPN abonnement zijn verschuldigd tot en met de opzegdatum: even los van het feit waar het misgegaan is.

Ik begrijp uit jouw bericht dat Ziggo de volledige overstap van KPN naar Ziggo zou regelen maar dat de opzegging door hen niet goed geregeld is. Daar hebben zij vast een regeling of oplossing voor: ik raad je, net als JanD, aan om contact op te nemen met Ziggo. Je kunt bij hen het verzoek neerleggen of zij de kosten vanaf de overstapdatum tot en met de opzegdatum voor eigen rekening nemen.

 


Ziggo heeft de opzegging inderdaad niet goed geregeld maar het probleem is dat ik het abonnement zelf heb opgezegd op 7 maart 2022 maar en hiervan ook een bevestiging heb gekregen.

Maar deze opzegging is nog steeds niet verwerkt in mijn abonnement dus dit duurt wel heel erg lang.


Hallo @melo67 , daar gaat het dus mis, je laat de opzegging aan Ziggo over en je gaat alsnog zelf opzeggen.


Op verzoek van Ziggo heb ik alsnog zelf opgezegd bij KPN.


Dus eigenlijk is de vraag wat de status van jouw opzegging bij ons is?
Op het moment dat jouw opzegging door ons verwerkt is, ontvang je een bevestiging per e-mail, met de opzegdatum. Deze heb je al ontvangen en de opzegdatum in deze bevestiging is 07 maart 2022?

Zo ja, dan lijkt er iets mis te gaan en is het goed om telefonisch contact op te nemen met onze afdeling Opzeggingen. Je kunt hen bereiken op het nummer 0800 0402 van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten.