Skip to main content

Ik heb op 31-10-2022 een bevestiging van KPN gekregen, dat ik van KPN naar Ziggo overgestapt ben en mijn contract is opgezegd, helaas krijg ik van KPN nog steeds facturen. Ik heb KPN gebeld en daar kreeg ik te horen, dat Ziggo nog een bevestiging moet sturen, van Ziggo kreeg ik te horen, dat deze al naar KPN was verstuurd. 

Ik heb dus een email naar correctie-overstap@kpn.com gestuurd met al emails bijgevoegd van KPN en Ziggo met bevestigingen van beide bedrijven, dat de overstap is gelukt en facturen, helaas heb ik nog geen antwoordt gekregen. Ik zou heel graag mijn abonnement bij KPN opzeggen en de te veel betaalde kosten terugkrijgen. Kan er iemand van het klantenservice helpen?

Iemand die mij kan helpen? Ik heb tot nu nog steeds geen aantwoord gekregen door KPN.


Welkom op het forum @Julius-15. Dit is een forum, het is geen chat waar je meteen een antwoord krijgt. Als het druk is kan het langer voordat wij kunnen antwoorden. Voor sneller contact is het beter om telefonisch contact net ons op te nemen (0800-0402).

Met de gegevens op je profiel ben ik voor je gaan kijken, zo te zien heb je gisteren na het plaatsen van je reactie ook al contact gehad. Bij dat contact is een melding aangemaakt om de opzegging te verwerken en in goede banen te leiden. Ik ga er vanuit dat het via die weg wordt geregeld.