Skip to main content

Wat moet ik doen om onder dubbele abonnementskosten uit te komen?

Ik heb gebruik gemaakt van de overstapservice van KPN, maar krijg nu toch een rekening van KPN en van Ziggo.

 

Hi @L.V.! Welkom op het forum. 

Staat in de bevestiging van je bestelling dat je gebruikmaakt van de overstapservice? Als dit zo is dan lossen we het met een paar stappen op. 

Neem eerst zelf contact op met Ziggo. Zeg het abonnement op. Als dit via de overstapservice niet is gelukt mogen wij dit niet alsnog voor je doen. 

Wacht tot Ziggo je de eindfactuur heeft gestuurd. Vanaf dat moment is namelijk duidelijk wat je na het aansluiten op KPN nog hebt moeten betalen aan Ziggo. Laat hier weten wanneer de eindfactuur binnen is. 

Op dat moment geef ik je een e-mailadres waar je de facturen naar mag sturen. Ik vergoed vervolgens de dubbele kosten op je volgende factuur. Dan gaat het om de kosten van het vaste abonnement. Eventuele extra kosten zoals extra bestelde films of telefoongesprekken kunnen niet worden vergoed. 

Laat je hier nog weten wanneer je profiel is ingevuld? En of de overstapservice op de bevestiging van je bestelling stond?