Skip to main content

Goeiemorgen, 10 juli jl ben ik overgestapt effectief/technisch van Ziggo naar KPN. Allereerst wil ik melden dat het technisch prima was. Internet, tv, etc. werkt uitstekend. 

Echter Ziggo heeft in juli en aug nog wel het abonnementsgeld (€ 96,50) afgeschreven. Heb hier Ziggo over benaderd en zij gaven aan dat overstapservice van KPN niet goed is geweest. Ziggo heeft wel  melding gekregen op 10 juli van overstap, maar vlgs Ziggo heeft KPN geen goed vervolg gegeven.

Ook gaf Ziggo aan dat ze het abonnement nu pas op 16 september kunnen beëindigen. Dat impliceert dat ik 2/3 maanden aan abonnementsgeld aan Ziggo (heb)moet(en)  betalen. Hiermee is het financiële voordeel van overstap naar KPN nagenoeg volledig verdwenen.

Graag reactie van u.

Verder wil ik melden dat ik het melden van dit probleem via de community merkwaardig vind. Lijkt me iets voor klantenservice o.i.d.

Groeten en een fijne dag.

@Tsjang Ye vul je forum profiel aan met je adres, naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is 


Hi @Tsjang Ye, welkom op het forum. 

Als ik het goed lees heb je in ieder geval de overstapservice juist gebruikt en ingevuld. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook controleren waar het hier fout gaat. 

Ik hoor graag van je.