Skip to main content

Goede morgen, ik krijg een mail dat ik 32,70 moet betalen omdat ik voor het einde van mijn contract overstap, Maar het einde van het contract was op 14-02-2021. 

Welkom op het forum @Dennie50, jammer dat je ons gaat verlaten! Als het abonnement al buiten de contractperiode is verwacht je geen afkoopsom meer. Was er mogelijk iets gewijzigd waardoor er een nieuw contract liep?

Op je forumprofiel staan geen gegevens, daardoor is het voor mij ook speculeren nu. Als je dat volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant en als het over een mobiel abonnement gaat ook: het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) en een seintje geeft kan ik met je meekijken.

Ook kan je ons hierover bellen, dat is de snelste weg: 0800-0402.


Hoi Jasper, ik baal er flink van, ben 16 jaar aan een stuk klant, en als dank krijg je een boete. Ik weet wel dat ik al mijn andere abonnementen ook ga opzeggen, ben hier erg van geschrokken.

Vind het ook raar dat ik niet via de email kan comunnciren, dat moet via een Shady forum of bellen naar callcenters. 


Zonder gegevens kan ik er niet meer over zeggen @Dennie50. Ik mag vanuit de AVG wetgeving alleen dingen opzoeken als jij zelf de gegevens geeft (op je profiel, daar zijn de opties afgeschermd i.v.m. privacy). 

Mailen kan inderdaad niet, dat kan bij heel veel bedrijven niet meer. Naast het forum en de telefonische klantenservice zijn we ook te bereiken via Facebook en Twitter. Via alle wegen denken we graag met je mee, als je ons daarbij helpt.