Skip to main content

Ik zit mogelijk met een probleem. Ik ben overgestapt naar Odido (sorry, goedkoper voor een jaar), en dat zou eigenlijk vanaf de 19e ingaan.

Nu moet er voor de aansluiting een monteur komen maar door omstandigheden gaat dat pas vanaf 25 juli.

Einddatum van mn kpn contract staat op 19 juli. Er staat wel in de bevestigingsmail van KPN dat internet pas wordt gedeactiveerd als Odido een seintje geeft dat de lijn over is. Maar ik ben nu ergens bang omdat de eigenlijke ingangsdatum 19 juli is dat ik straks een week zonder Internet zet. 

 

Waar moet ik me nu precies begeven? KPN of Odido. Want als ik een maand extra KPN moet betalen om die week internet te behouden dan betaal ik dat met plezier op de koop toe. Maakt mij niet uit. Liever dan helemaal niks. 

De overstap service werkt bij iedere provider volgens een gelijk protocol, je lijn bij je oude provider wordt pas opgeheven als de nieuwe lijn opgeleverd is, je moet er op vertrouwen dat dat gewoon goed gaat @Nebur86 


Hi @Nebur86,

Ik zie dat N.N. je al gerust heeft gesteld, voor de volledigheid deel ik ook nog even een artikel over de overstapdesk. In dit artikel wordt een overstap naar KPN uitgelegd, maar vanuit een andere provider werkt dit precies hetzelfde 😊

 


Reageer