Skip to main content

beste,

Ik ben ruim 6 jaar klant mobiel en internet/tv flexibel contract.

 

om toch even schriftelijk te bevestigen typ ik dit bericht:

22-11-22:

Heb ik KPN gebeld voor een abonnement wijziging met korting, Ik kreeg de aanbod;

1 jaar contract met 3 maanden korting van €17 en Spotify 3 maanden gratis. Ik ben akkoord gegaan.

24-11-22:

Ik kijk wat beter naar het nieuwe contract en ik merk dat er meer diensten er uit zijn gehaald.

ook op die dag ben ik bij een concurrent gaan nakijken wat zij kunnen bieden. Dit was aanzienlijk aantrekkelijker. Dus ik heb daar een contract afgesloten bij de concurrent.

Ter bevestiging heb ik KPN gebeld en gezegd dat ik het contract wil annuleren en of dat dit allemaal goed komt. Meneer zei dat het goed komt en heeft zelfs dit nog nagevraagd bij zijn collega's.

Ik heb een bericht gekregen dat ik wilde overstappen naar de concurrent. zodra de concurrent een seintje geeft dat ik daadwerkelijk ben overgestapt stoppen alle diensten.

Mijn vriendin heeft nog 2 keer gebeld ter bevestiging 1 keer bevestigd en 2e keer bijna 2 uur aan de telefoon gehangen en daarna werd de verbinding verbroken.

6-12-22:

Krijg ik een bericht van KPN dat mijn pakket gereed is voor gebruik. Eerlijk gezegd niet meer opgelet nogal druk met privé dingen.

12-12-22:

Ik had een vermoede dat het niet goed gaat met de overstap, dus ik dacht ik ga er toch achteraan. Ik eerst kijken bij KPN op de overzicht pagina, zie ik contract staat tot 05-12-23 dus ik dacht het zal toch niet he. (nou heb ik dus 2 contracten lopen) Dus ik bel naar KPN wordt mij gezegd dat er geen actie is ondernomen in 24-11-22 na zelfs 3 keer een bevestiging gehad te hebben. (1 keer vanuit mijn vriendin, 1 keer vanuit mij en 1 keer vanuit KPN mail dat de overstap goed gaat.)

nou is dit opgepakt en wordt er geprobeerd mijn huidige nieuwe contract op te zeggen per 11-1-23.

Alweer bevestigd via de telefoon dat deze al goed gekeurd is. hier moet ik nog een schriftelijke bevestiging van krijgen.

Ik heb Ziggo gebeld en die heb ik laten weten dat de overstap service niet gaat zoals die moet. en dat ze gewoon het pakket moeten sturen om 25-12-22 die overstap te kunnen maken.

 

hopelijk gaat de opzegging goed bij KPN zonder afkoop regeling want dit is niet mijn schuld. Wel had ik nog pro actiever hier mee om kunnen gaan nog meer bevestigingen vragen? en heeft KPN geluk dat ze weer een maand extra kunnen afschrijven.

 

 

Met vriendelijke groet,

Johny b

Welkom bij ons op het forum @johnyvb, dat klinkt alsof er dingen langs elkaar heen hebben gelopen inderdaad. Het hebben van 2 abonnementen is wat veel van het goede, maar als ik je goed begrijp zijn er al wel dingen in gang gezet om daar wat aan te doen. Op je profiel staan geen gegevens, dus ik kan er zelf niets over zien.

Zoals je het beschrijft klinkt het bemoedigend en ik hoop dat het daarmee lukt.