Skip to main content

Recent heeft Glaspoort ons dorp voorzien van glasvezel. Daar ik graag wilde overstappen van Ziggo kabel naar glas heb ik mij meteen aangemeld bij KPN voor afname van Glasvezel 1 Gb met Tv+ en een aantal opties. Ging allemaal goed totdat er iemand van KPN aan de deur kwam en aangaf een betere aanbieding te hebben, n.a. ook 6 maanden gereduceerd tarief maar dan ook nog eens 2 Wifi boosters er gratis bij. Werd nog de zelfde avond via mail bevestigd en alles was zoals besproken aan de deur. Kortom prima eerste indruk! Man aan de deur gaf nog aan dat ik zelf klantenservice moest bellen om initiële order te annuleren. Uiteraard gedaan en ook dit ging goed, werd bevestigd dus helemaal happy. De man aan de deur had nog gezegd dat ik de volgende dag nog gebeld zou worden om alles nog een keer door te nemen (eigenlijk overbodig want in de bevestiging stond alles goed, maar ok extra zorgvuldigheid dacht ik nog prima dus. Ik werd inderdaad de volgende dag gebeld, alles doorgenomen en aangegeven dat wat er al bevestigd was klopte, dus neem alles maar 1 op 1 over. De heer aan de telefoon presteerde het om het adres verkeerd in te vullen (terwijl het al eerder goed bevestigd was) abonnement opties zaten fouten in. Weer gebeld naar klantenservice zou hersteld worden want de collega had een fout gemaakt. Veel beloftes en 3 annuleringen verder (alles moet steeds geannuleerd worden. Collega's die elkaar afvallen en toezeggingen dat het nu echt allemaal goed gaat. Gisteren weer een andere collega dezelfde belofte gedaan en wat blijft er is weer iets fout gegaan, er is nu weer helemaal geen contract actief. Blijkbaar is er weer iets fout gegaan, terwijl 3 weken geleden er al een order was met 2 extra gratis superwifi punten. Is er 1 iemand binnen KPN te vinden die een order in het systeem kan zetten en dat het ook in het systeem blijft staan. Het is dat ik graag TV+ wil en dat KPN de enige is die dat levert, anders was ik echt gestopt. Als ik de uren optel die ik al aan de lijn heb gehangen. Wie kan voor mij een order inleggen (dat woord gebruiken ze steeds) voor 1 Gb glas met TV+ met 2 kastjes en gratis opnemen, 4K TV, ESPN compleet en Netflix Premium en 2 super wifi punten zoals overeengekomen en bevestigd door KPN? Een wanhopige Ziggo klant die graag klant wil worden bij KPN, maar KPN wil blijkbaar niet……...

Goedemorgen @Han Stuurjans en welkom hier op ons forum.

Dat verloopt natuurlijk allesbehalve soepel en ik begrijp je wanhoop! We zijn inmiddels een paar dagen verder (topics beantwoorden we op volgorde van binnenkomst), is er nog iets in in de situatie veranderd? Indien nog nodig kijk ik graag eens met je mee. Zou jij in dat geval je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?


Hallo Jan, ik heb nog een aantal pogingen en het lijkt nu goed te gaan op 1 ding na. Ik heb inmiddels een contract van KPN en een opzeggingsbevestiging van Ziggo. In mijn contract staat nog 1 item niet goed. Als je 1 Gb neemt in combinatie met Netflix Premium, dan kost het geen  €15,99, maar € 10,99 per maand, kortom heb je een permanente korting van € 5,- In mijn contract staat een maandelijks kost van € 15,99 i.p.v. € 10,99. Ik dacht eerst laat het maar zo want het gaat n.a. steeds fout als er iemand iets wijzigt en ik bel er wel voor bij de eerste factuur, het nadeel is wel dat het in mijn contract fout staat dus vrees dat het dan wel mijn probleem wordt. Kortom als het gewijzigd kan worden zonder dat er weer andere items die nu wel goed staan weer fout staan of de order weer geannuleerd wordt na het doorvoeren van de wijziging, dan heel graag. Ik verneem het graag van je. Ik heb mijn forumprofiel gevult met wat ik wil delen. Alvast hartelijk dank als je het kunt wijzigingen zonder ………….Groeten, Han 


@Han Stuurjans Ik den dat je niet goed gekeken heb bij bestellen, korting € 5,- krijg je met combikorting (TV+Internet+Mobiel)

 


Nee, ik heb wel goed gekeken, naast bovenstaande actie geldt er ook dat Netflix i.c.m. 1 Gb glas Netflix Premium 10,99 ipv 15,99. Staat hieronder ook bij bestellen.

Jouw keuze

Internet
Actie

 

52,50

35,00

Tv
Actie

 

17,50

5,00

Extra's (2)

15,99

  • KPN Veilig Virusscanner F-Secure 5 apparaten

    Gratis

  • Netflix Premium

    15,99

Jouw kortingen
Actie

 

-5,00

  • Korting 1Gbit/s + Netflix
    Actie

    -5,00

Totaal per maand50,99

Na 6 maanden80,99


Goedemorgen @Han Stuurjans en bedankt voor het invullen van je forumprofiel!

Ik ben meteen even voor je gaan kijken en ik snap ook wat je bedoelt. Helaas heb ik geen mogelijkheid om dit aan te passen dus ik wil je vragen om de eerste factuur even af te wachten. Mocht het dan toch niet kloppen, dan kan ik dat met een omweg alsnog voor je regelen. Dan voer ik deze eventuele gemiste korting handmatig voor je om het kloppend te maken. 


Dank je wel Jan, goed geregeld zo! Case closed!