Skip to main content

Een aantal weken geleden werd ik als ZIGGO klant benaderd om naar KPN over te stappen.

Er werd een prima voorstel gedaan dus ik heb besloten dat te doen. Gisteren heb ik contact gehad dat er iets mis was gegaan bij het opzeggen van ZIGGO. De procedure zou opnieuw in werken worden gezet. Het overstappen zou dus nog een aantal weken duren.

Tot mijn stomme verbazing tref ik net dit aan in mijn mailbox:

 

We hebben uw bestelling van KPN KleinZakelijk Internet 1 Gbit/s geannuleerd.

Wat nu te doen? klantnummer: ******)

Admin: klantnummer verborgen

Heeft u misschien nog een lopend contract bij Ziggo? Zijn ze bezig met de aanleg van glasvezel bij u in de straat?


KPN zei gisteren dat er wat mis was gegaan bij opzeggen ZIGGO en dat ze het opnieuw in werking zouden zetten.


KPN zei gisteren dat er wat mis was gegaan bij opzeggen ZIGGO en dat ze het opnieuw in werking zouden zetten.

Ja, dat schreef u al...

Gisteren heb ik contact gehad dat er iets mis was gegaan bij het opzeggen van ZIGGO. De procedure zou opnieuw in werken worden gezet.

 

 


Kan ik KPN niet mailen?


Kan ik KPN niet mailen?

Nee. KPN doet niet aan mail.

Als u per mail net zo min antwoord geeft op vragen als hier in dit topic, dan zal mailen sowieso ook niets uit uit halen.


Wat is je niet duidelijk?

  1. KPN benadert mij of ik klant wil worden
  2. Ik ga akkoord en zij gaan zorgen voor opzegging bij Ziggo
  3. Ik word gebeld dat men dat ik vergeten en ik zeg toch wil ik naar KPN
  4. Zij zeggen, dan duurt het een maand langer
  5. Ik krijg een mail dat de bestelling is geannuleerd.
  6. Wat te doen nu?

Wat is niet duidelijk aan dit verhaal?


Uit jouw eerste post leidt ik af dat het gaat om een KleinZakelijk abonnement. Dan ben je op dit forum op het verkeerde adres. Dat is niet voor de zakelijke markt bedoeld.

De KPN moderators in deze community zullen je dus ook niet kunnen vertellen wat er fout gaat. Je moet met KPN Zakelijk contact zoeken.

 

 


Wat is het antwoord op deze vraag?

Heeft u misschien nog een lopend contract bij Ziggo? Zijn ze bezig met de aanleg van glasvezel bij u in de straat?

Is het abonnement bij Ziggo wel “contractvrij’? Anders kan je verrast worden door een forse afkoopsom bij Ziggo. Mogelijk is dat de reden van annulering door KPN: Ziggo ‘weigert’ de opzegging….


Uit jouw eerste post leidt ik af dat het gaat om een KleinZakelijk abonnement. Dan ben je op dit forum op het verkeerde adres. Dat is niet voor de zakelijke markt bedoeld.

De KPN moderators in deze community zullen je dus ook niet kunnen vertellen wat er fout gaat. Je moet met KPN Zakelijk contact zoeken.

 

 

Dat zie je verkeerd @Hsd , het zakelijke forum is samengevoegd met het consumentenforum, alleen moet bij zakelijke klanten wat vaker doorverwezen worden naar bepaalde afdelingen, omdat moderatoren geen inzicht hebben in bepaalde zakelijke materie.

 


Wat is je niet duidelijk?

  1. KPN benadert mij of ik klant wil worden
  2. Ik ga akkoord en zij gaan zorgen voor opzegging bij Ziggo
  3. Ik word gebeld dat men dat ik vergeten en ik zeg toch wil ik naar KPN
  4. Zij zeggen, dan duurt het een maand langer
  5. Ik krijg een mail dat de bestelling is geannuleerd.
  6. Wat te doen nu?

Wat is niet duidelijk aan dit verhaal?

Dit is in ieder geval niet duidelijk. 


Reageer