Skip to main content

beste,

 

ik wil graag overstappen naar KPN TV+ met mijn huidige hussel abonnement, dus wijzigen.

ik gebruik de interactieve tv decoders arris vip 5202.

voorheen ging dat alleen als je huidige abonnement geen looptijd meer had, dus ik kon nog niet overstappen op de nieuwe abonnementen.

zag nu dat het wel mogelijk is ivm de nieuwe algemene voorwaarden en de huidige klanten contractvrij zijn. ik wil ook graag gebruik hiervan maken en mijn abonnement wijzigen naar KPN TV+ met tv zenders. alles moet voorderest hetzelfde blijven alleen switchen naar het nieuwe abonnement,

ik kan het helaas niet zelf doen, dus wil het graag via de forum regelen.

mijn profiel is aangevuld met mijn gegevens!

Ik vermoed dat da eind maart pas kan. Aangezien die nieuwe voorwaarden in april pas ingaan dacht ik. Ik denk nu nog niet…


ik kan het helaas niet zelf doen, dus wil het graag via de forum regelen.

Naar het nieuwe abonnement kan momenteel alleen telefonisch via 0800-0402. 

Hmmm. Bevalt de 5202 niet?

Gebruik je nu de HDglas zenders 661 tot en met 670? Die zijn niet op de TV+ Box en komen daar ook niet. Al gemaakte opnames daarvan ook niet.

Er komt wel een nieuw systeem met hoogwaardige HD. Medio mei.

Ik heb alleen nog maar berichten van mede klanten gezien waarin vermeld werd dat klanten die nu nog in hun eerste jaar zitten tot 1 april contractvrij zouden zijn. Wegens wijziging voorwaarden. Nog geen officieel kpn bericht of mail.


Gebruik je nu de HDglas zenders 661 tot en met 670? Die zijn niet op de TV+ Box en komen daar ook niet. Al gemaakte opnames daarvan ook niet.

Ook op de “oude” TV ontvangers worden de HD-”Glas” kanalen vervangen door de HD+ kanalen.

Ik vraag me dan ook af of ook op de “oude” TV ontvangers de HD-”Glas” opnames niet meer beschikbaar zullen zijn vanaf de introductie van HD+. 

 

Ik heb alleen nog maar berichten van mede klanten gezien waarin vermeld werd dat klanten die nu nog in hun eerste jaar zitten tot 1 april contractvrij zouden zijn. Wegens wijziging voorwaarden. Nog geen officieel kpn bericht of mail.

Wijziging Algemene Voorwaarden 2023 KPN | KPN Community


Dank je wjb. Facturen en administratie. Daar kijk ik nooit als rubriek. 

Beetje verstopt. Kennelijk willen ze het niet aan de grote klok hangen. 


het is al opgelost!