Skip to main content

Op dit moment heb ik een Hussel 200 Mbps glasvezel internet abonnement waar ik nu inclusief inflatiekosten 55,33 Euro voor betaal en dit abonnement eindigt op 22 november dit jaar.

Wat vragen hierover:
1- Vanaf wanneer kan ik bellen met KPN om mij over te laten zetten naar de nieuwe propositie (nieuwe abonnementsstructuur) voor 1 Gbps Internet Only? Deze kost momenteel 52,50 Euro per maand.

​​​​​​​2- Als ik ben overgezet, ga ik dan de nieuwe abonnemensprijs betalen of komt de inflatie hier dan opnieuw weer bovenop?

 

Alvast dank voor de reacties.

Niemand die hier een antwoord op heeft?


Heb je nu een Hussel pakket of ouder? @soundwork 

 


Heb je nu een Hussel pakket of ouder? @soundwork 

 

Momenteel het Hussel pakket. Staat ook in mijn beschrijving "Hussel 200 Mbps” 😉


Heb je nu een Hussel pakket of ouder? @soundwork 

 

Momenteel het Hussel pakket. Staat ook in mijn beschrijving "Hussel 200 Mbps” 😉

Sorry @soundwork niet goed gelezen. Je abo eindigt niet, maar loopt gewoon door voor onbepaalde tijd met 1 maand opzegtermijn.

Het nieuwe pakket heet TV+ inclusief tv abo, waarvan je het tv abo na 1 maand weer af kunt zeggen, dat kun je aanvragen vanaf 22 november


Heb je nu een Hussel pakket of ouder? @soundwork 

 

Momenteel het Hussel pakket. Staat ook in mijn beschrijving "Hussel 200 Mbps” 😉

Sorry @soundwork niet goed gelezen. Je abo eindigt niet, maar loopt gewoon door voor onbepaalde tijd met 1 maand opzegtermijn.

Het nieuwe pakket heet TV+ inclusief tv abo, waarvan je het tv abo na 1 maand weer af kunt zeggen, dat kun je aanvragen vanaf 22 november

Klopt, ik bedoel na 22 november ben ik contractvrij waarbij hij stilzwijgend verlengd wordt.

Ben ik dan verplicht TV+ af te nemen voor de eerste maand? Ik wil namelijk internet only….

IPTV van KPN (nog de voorloper van TV+) heb ik een tijdje gehad, maar dat heb ik weer stopgezet….

Voor het omzetten van het abonnement naar de nieuwe propositie kan ik dus bellen vanaf 22 november of daarvoor ook al?


 

Wat vragen hierover:
1- Vanaf wanneer kan ik bellen met KPN om mij over te laten zetten naar de nieuwe propositie (nieuwe abonnementsstructuur) voor 1 Gbps Internet Only? Deze kost momenteel 52,50 Euro per maand.

 

Vanaf 22 november of mogelijk 23 november.

 

2- Als ik ben overgezet, ga ik dan de nieuwe abonnemensprijs betalen of komt de inflatie hier dan opnieuw weer bovenop?

 

Je gaat dan 52,50 betalen. Pas volgend jaar (in juli 2024) gaat jouw abonnement (waarschijnlijk) in prijs omhoog.

 

De overgang naar de nieuwe propositie kun je alleen telefonisch regelen via 0800-0402.

 

 

Ben ik dan verplicht TV+ af te nemen voor de eerste maand? Ik wil namelijk internet only….

 

 

 

Je bent niet verplicht om ook TV af te nemen. Ik ken hier al een forumlid die alleen internet heeft tegen de nieuwe prijs. 


 

 

 

Het nieuwe pakket heet TV+ inclusief tv abo, waarvan je het tv abo na 1 maand weer af kunt zeggen, 

 

@JanD 

Heb jij een bron voor deze informatie? 

 

TV is naar mijn mening vanaf het begin al facultatief. Ik ken hier bovendien iemand op het forum die onlangs zijn abonnement verlengd heeft tegen een prijs van 42,50 zonder TV.  

 


Hallo @Noordzee , in de KPN winkel gehoord, minimaal 1 maand tv verplicht, ook op hun scherm in mijn eigen dossier gezien, voor tv contractvrij vanaf datum X


OK @JanD ,

Zo zie je maar dat de KPN medewerkers ook niet altijd hetzelfde handelen. Ik weet toch heel zeker dat het telefonisch wel gelukt is te verlengen zonder TV.    

 


OK @JanD ,

Zo zie je maar dat de KPN medewerkers ook niet altijd hetzelfde handelen. Ik weet toch heel zeker dat het telefonisch wel gelukt is te verlengen zonder TV.    

 

Ok, ik ga het dan gewoon proberen 😃