Skip to main content

Ben al een tijd klant bij kpn en heb lang getwijfeld om overtestappen. Nu kwam ziggo aan de deur met een heel interessant aanbod die ik geaccepteerd heb. Nu had ik gehoopt op kpn dat ze me als klant willen houden maar helaas krijg een mail dat alles in gang word gezet en dat ze het jammer vinden. Vind het van kpn jammer dat je als vaste klant niks voorelkaar kan krijgen heb nog een oud pakket en zou overwillen stappen naar hussel alleen ik ga er alleen maar op achteruit zou leuk wezen als ze met een leuk aanbod komen voor vaste klanten

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Je hebt een mooi aanbod gehad bij Ziggo en geaccepteerd omdat je het goed vond en nu vind je het jammer dat KPN je niet wilt houden en een leuk aanbod doet.

Hier zul je ook geen aanbod krijgen, alleen de afdeling opzeggingen had dat kunnen doen als ze willen, maar als je opzegt via een overstapservice doen ze dat aanbod meestal niet, dus een jaartje Ziggo kun je weer genieten van een mooi nieuw KPN aanbod, maar ook dan zal het uiteindelijk duurder zijn dan wat je nu betaald, de inkomsten zullen toch omhoog moeten, alles word duurder uiteindelijk.


 

 


Er zijn meer mensen die zogenaamd overstappen en dan verwachten dat KPN hen terug wil en een heel interessant aanbod doet. Bij KPN op het kantoor zijn ze ook niet gek. Dit weten ze heus wel. Daarom laten ze heel veel klanten gewoon gaan. Anders gaan steeds meer mensen dit kunstje flikken.


De mediabox van ziggo verbruikt 150 euro aan stroom per jaar,  in ruststand,  haha!


Nog van harte welkom op ons forum @Ricardo1990. 

Jammer om te lezen dat je bij ons weggaat. Ik zie dat hier al met je mee gedacht is. Via het forum hebben we geen opties om je een aanbod te doen. Dit ontvang je zoals al verteld ook niet automatisch per e-mail. De enige manier om de mogelijkheden door te nemen, is als je zelf contact opneemt met onze klantenservice. Onze collega's daar van afdeling opzeggen helpen je dan met de mogelijkheden die er zijn.