Skip to main content

Ik wil overstappen van XS4all naar KPN (internet+vast bellen). Klopt het dat je dan geen €25 activatiekosten (aansluitkosten) betaalt? 

Wie kan me daarmee helpen?

 

Hallo @JeanRokus , je wordt binnenkort automatisch overgezet naar KPN, dan hoef je daarvoor geen kosten te betalen.

Zie de migratie special binnen dit topic en bij XS4ALL


Jan, bedankt. Dus deze wordt nog gecorrigeerd?

 


Hallo @JeanRokus , uit bovenstaande begrijp ik dat je zelf bent overgestapt naar KPN, gezien de cadeaus, dan betaal je gewoon de activatiekosten als nieuwe klant.

Als je de automatische migratie had afgewacht had je geen kosten hoeven te betalen, maar had je ook geen cadeaus gehad, omdat je bij de migratie als bestaande klant beschouwd wordt en nu werd je als nieuwe klant behandeld.

 


Wow, die Wifi punten die je "gratis” hebt gekregen geeft je een maximaal voordeel van wel 55 euro als het de tweede variant is, had ik liever de 6 maanden 15 euro gepakt.

Waarom maar 55 euro, als je aangesloten bent en de Wifi manager doet krijg je de wifi 2 aangeboden voor 39.50 per stuk, dit maal 2 is 79.00 euro, trek daar die 25 euro activatie kosten vanaf hou je 54 euro over.

Tweede nadeel van de overstap, je bent de fritzbox kwijt, die een stapje beter is dan de Box 12, zelfs als je nog een oudere hebt van XS.