Skip to main content

Hi,

Wij hebben een aantal weken geleden gebruik gemaakt van de overstapservice en afgesproken om 3 juli over te stappen van Ziggo naar KPN voor internet/tv. Nou is ons abonnement bij Ziggo afgelopen 14 mei zomaar gestopt. Klantenservice van KPN wijst naar Ziggo en Ziggo wijst naar KPN. KPN abonnement kan volgens klantenservice niet per direct ingaan en Ziggo kan het oude abonnement niet opnieuw activeren tot 3 juli.. Conclusie: wij zitten tot 3 juli zonder internet en tv, dat is nog anderhalve maand..

Ik vind dit onacceptabel. Pagina van KPN overstapservice zegt: “geen dag zonder internet” en “wij regelen alles”. Hoe dan? Anderhalve maand? Al meerdere malen met klantenservice van beide bedrijven gesproken zonder succes. Ik snap dat fouten gemaakt kunnen worden maar anno 2023 kan ik niet geloven dat dit niet opgelost kan worden. Kan iemand hulp bieden?

Mvg,

Bo

Dag @Bo567  wellicht dat een moderater iets meer kan vertellen.  Ik ga een moderater op de schouder tikken en vragen of ze uw topic snel kunnen behandelen.  Vul uw profiel in met relevante gegevens dan kunnen ze voor u aan de slag.


Dag @Bo567  wellicht dat een moderater iets meer kan vertellen.  Ik ga een moderater op de schouder tikken en vragen of ze uw topic snel kunnen behandelen.  Vul uw profiel in met relevante gegevens dan kunnen ze voor u aan de slag.

Onwijs bedankt! Gegevens zoveel mogelijk ingevuld! Hoop dat ze hulp kunnen bieden!


Hoi @Bo567, ik heb even gekeken. Ik zie dat je vandaag contact met mijn collega hebt gehad. Die heeft het een en ander in gang gezet omdat het niet helemaal goed liep met de aansluiting. Dit is nu aangepast naar 1e mogelijkheid dus 5 juni. Dan komt ook meteen de monteur. 

Ik zie ook dat er een Direct Online Pakket is verstuurd. Zo komt je niet helemaal zonder diensten te zitten. Mocht je nog vragen hebben of iets, dan hoor ik het graag. 


Hoi @Bo567, ik heb even gekeken. Ik zie dat je vandaag contact met mijn collega hebt gehad. Die heeft het een en ander in gang gezet omdat het niet helemaal goed liep met de aansluiting. Dit is nu aangepast naar 1e mogelijkheid dus 5 juni. Dan komt ook meteen de monteur. 

Ik zie ook dat er een Direct Online Pakket is verstuurd. Zo komt je niet helemaal zonder diensten te zitten. Mocht je nog vragen hebben of iets, dan hoor ik het graag. 

Hi!

Dat klopt, het direct online pakket werkt zeer matig maar is beter dan niets.. Voor de rest is 5 juni al een enorme verbetering ten opzichte van 3 juli dus daar zijn wij content mee.

Bedankt voor het nakijken, dat wordt zeer gewaardeerd!

 

Mvg,

Bo


Ja graag gedaan. Hoor graag 5 juni weer van je hoe het dan gaat. 

Mocht je ondertussen vragen krijgen, hoor ik het natuurlijk ook. 


Ja graag gedaan. Hoor graag 5 juni weer van je hoe het dan gaat. 

Mocht je ondertussen vragen krijgen, hoor ik het natuurlijk ook. 

Alles werkt nu naar behoren, alsnog ruim 2,5 week zonder diensten gezeten want het noodpakket dat we kregen was zo traag dat het niet bruikbaar was. We zijn wel blij dat het 2,5 week is geworden in plaats van anderhalve maand.. 🙂


Dat is fijn zeg. Alsnog lang natuuriljk, maar stukken beter dan de anderhalve maand. 

Ik had al iets gelezen over een nieuwbouwhuis waar het signaal moeite heeft om binnen te komen. En dat heeft dus flink effect op het noodpakket. Gelukkig is die niet meer nodig en heb je nu gewoon internet.