Skip to main content

opzegservice kpn gebruikt om ziggo op te zeggen, toch nieuwe factuur gehad van ziggo. 

Ook nog geen bevestiging gehad van ziggo wat betreft opzegging. 

Is de verbinding bij kpn al aktief?


Ja verbinding is nu een week actief. 


Staat er op de orderbevestiging dat je gebruik maakt van de overstapservice?


Ja staat erop. 


Hoi @Eddy.l, welkom bij ons op het forum. Als je in de bevestiging hebt staan dat er gebruik wordt gemaakt van de overstapservice hoort die gebruikt te worden natuurlijk. Op je profiel staan geen gegevens, dus inhoudelijk kan ik er nog niets over zien.

Op welke datum is het KPN abonnement actief geworden en op welke datum heb je de Ziggo factuur gekregen? Het kan zijn dat die data zo dicht bij elkaar liggen dat de opzegging de factuur net gemist heeft. Als dat zo is zal het op een volgende factuur van Ziggo worden rechtgezet. 

Als je jouw forumprofiel volledig invult en daarna een seintje geeft kan ik kijken wat ik kan zien. Ik kan natuurlijk niet zien hoe het er bij Ziggo voorstaat, maar wel wat er aan onze kant over te zien is.


Kontakt gehad met ziggo en kpn en als het goed is zou het goed moeten komen bij de volgende afrekening. 


Dat klinkt goed @Eddy.l, ik ga er vanuit dat het goed komt op die manier. Mochten wij via deze weg nog iets voor je kunnen doen, dan weet je ons te vinden.