Skip to main content

Zandvoort, 17 oktober 2023. Aan: KPN, Wilhelminakade 123, 3072 AP Rotterdam. Onderwerp: opzegservice Van: mevrouw Ghada Ado Del Geachte heer/mevrouw, Ik heb in juni 2023 een abonnement bij u aangevraagd en verzocht gebruik te maken van uw opzegservice. U zou e.e.a. voor mij regelen. Bij mail van 14 juni 2023 heeft u mij meegedeeld, dat T-Mobile heeft aangegeven dat mijn contract bij T-Mobile reeds was opgezegd, zodat ik geen gebruik kan maken van uw opzegservice. Ik had u bij het nemen van uw abonnement nadrukkelijk aangegeven, dat ik(zelf) mijn abonnement bij T-Mobile niet heb opgezegd. Thans word ik geconfronteerd met aanmaningen van T-Mobile, waarin zij mij aanmanen om mijn abonnementskosten over de maanden juli tot en met september 2023 te voldoen. Graag mag ik u dringend verzoeken om alsnog via uw opzegservice mijn abonnement op de verzochte wijze bij T-Mobile op te zeggen.

Hi @G Abo Del! Zou je willen laten weten of in de mail met de orderbevestiging de overstapservice is aangegeven? Die staat op de eerste pagina onder je producten. 

Als dat zo is, vul dan je profiel in en laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. 

Het is wel van belang dat je zelf je diensten dan opzegt. Wij mogen dat alleen via het geautomatiseerde proces. Als dat niet goed gaat moet je eerst zelf opzeggen. 

Vervolgens wacht je de eindfactuur af. Die stuur je naar ons op en wij vergoeden het bedrag dat je dubbel hebt betaald. Uitgezonder eventuele gebruikskosten zoals bestelde films of gemaakte belkosten. 

De eerste stap is dus wel bevestigen dat je gebruik hebt gemaakt van de overstapservice. Wil je dat hier laten weten?