Omdat ik bij de klantenservice geen voet aan de grond krijg en letterlijk uren aan het lijntje wordt gehouden, wil ik hier mijn opzegging bij kpn en mijn ervaringen hiermee met andere kpn gebruikers delen.
Kpn heeft mij afgesloten van internet en tv omdat ik wilde overstappen. De overstapservice hadden ze geweigerd naar de andere leverancier. Ik heb hierover gebeld en was een datum overeengekomen waarop het abonnement zou eindigen. So far so good. Toch beëindigen ze de diensten 4 weken voor de afgesproken datum. Veel verschillende telefoontjes gepleegd ( en uren moeten wachten) maar kreeg te horen dat het niet meer ongedaan kan worden en dat ik de mail dat mijn abonnement op de afgesproken datum zou eindigen maar moest negeren. Kpn kwam niet met een oplossing. Je krijgt steeds iemand anders aan de lijn en je krijgt geen leidinggevende te spreken. Nu hebben ze een factuur afgeschreven en verwijzen naar de datum waarop mijn abonnement zou aflopen, terwijl ik al 4 weken geen gebruik heb gemaakt van hun diensten doordat ze dat zelf afgesloten hebben. De mail die ik moest negeren daar schermen ze nu mee. Opnieuw gebeld, 40 minuten aan de lijn gezeten en uiteindelijk zei er een medewerker dat het opgelost was. Factuur zou niet geïnd worden. Vandaag toch afgeschreven. Voor mij is kpn een zeer onbetrouwbaar bedrijf geworden die alles behalve bereid zijn om een klant de service te verlenen waarvoor is betaald. Kpn buit zijn klanten uit en maakt er een hel van als je weg wilt. Wees gewaarschuwd!