Skip to main content

Hoi,

 

Wij hebben een KPN glasvezelabonnement afgesloten sinds maart dit jaar. Met overstapservice.

Per eind november is het glasvezelabonnement actief gegaan. Echter, waar ik zat (online.nl) blijft kosten in rekening brengen. Zij geven aan dat ze geen berichten hebben gehad wat betreft overstapservice van KPN. KPN geeft aan dat zij wel degelijk berichten hebben verstuurd.  Nu ben ik dus de pineut, want beide partijen vinden dat ze het juist hebben gedaan en telefonisch kom ik niet verder.

Voor mij is de casus vrij simpel, ik ben gewoon maar een consument die een abonnement met ovestapservice heb afgesloten bij KPN.  Ik zou graag willen dat KPN de extra kosten voor mij opzichneemt en eventueel zelf dit anders afhandelt met Online.nl want ik kom daar niet verder.

 

Ik hoor graag een reactie.

Hoi @Benjamin1234 
Wat een vervelende situatie voor je.
Heb je al gebeld met de klantenservice 0800 0402?

Je kunt ook hier wachten tot een KPNmedewerker dit overneemt, maar vanwege de drukte kan dat nog wel enkele dagen duren.
Een beller is sneller

Wil je hier wachten vul dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Ik heb 2 keer contact gehad met KPN en ze kunnen mij maar heel slecht helpen. Zij kunnen bijv. de overstapservice in hun systeem niet terugvinden. En dat terwijl ik een email heb van kpn waarin het duidelijk vermeld staat. Ik kan dit naar ze sturen, maar zij kunnen dit niet ontvangen of staan niet open om moeite hiervoor te doen.

 

De belangrijkste reden dat ik dit dus ook hier post is om aan te geven dat de klantenservice totaal niet tot een oplossing komt.  Ik krijg ook nog is verschillende informatie. Echt heel vervelend.

Ik heb nu de betalingen aan KPN opgeschort (incasso ingetrokken), maar daarmee wordt de situatie allemaal vervelender terwijl het een hele simpele casus is. De casus is > Ik heb bij kpn een abonnement afgenomen  met opzeg service. Dit laatste is klaarblijkelijk niet goed gegaan. Maar ik wil dan geen 2 maanden dubbele kosten. Dus @KPN: los dit op.


Hoi @Benjamin1234 
Heb je je  forumprofiel al ingevuld, want anders kunnen ze je hier niet helpen, zo ben je een onbekende.
Er komt hier vanzelf een KPN-medewerker langs, maar die moet toch weten wie je bent, dus vul het even in, alleen jij en de KPN kan het zien.


Hoi @Benjamin1234 
Heb je je  forumprofiel al ingevuld, want anders kunnen ze je hier niet helpen, zo ben je een onbekende.
Er komt hier vanzelf een KPN-medewerker langs, maar die moet toch weten wie je bent, dus vul het even in, alleen jij en de KPN kan het zien.

ja gedaan


Dank je voor je gegevens @Benjamin1234, ik heb meteen voor je gekeken of ik de melding hiervoor kan aanmaken. In de bevestiging zie ik  staan dat de overstapservice wordt gebruikt, maar het lijkt niet toegevoegd te zijn aan de bestelling. Daardoor kan ik de afdeling die over de overstapservice gaat hierin helaas ook niet aansturen.

Zou jij zelf contact kunnen opnemen met Online om het abonnement bij hen te stoppen? Daarna kan ik je een privébericht sturen met een e-mailadres, waar je de bewuste facturen naar kunt sturen. Dan zorgen we samen op die manier dat je alsnog niet dubbel betaald hebt.


Dank je voor je gegevens @Benjamin1234, ik heb meteen voor je gekeken of ik de melding hiervoor kan aanmaken. In de bevestiging zie ik  staan dat de overstapservice wordt gebruikt, maar het lijkt niet toegevoegd te zijn aan de bestelling. Daardoor kan ik de afdeling die over de overstapservice gaat hierin helaas ook niet aansturen.

Zou jij zelf contact kunnen opnemen met Online om het abonnement bij hen te stoppen? Daarna kan ik je een privébericht sturen met een e-mailadres, waar je de bewuste facturen naar kunt sturen. Dan zorgen we samen op die manier dat je alsnog niet dubbel betaald hebt.

Beste Jasper, dank voor je antwoord.

Ik had zelf inmiddels het abo bij Online stop gezet. Die stoppen dat abonnement nu per 20 januari.

Ik zie je privebericht tegemoet. En klinkt als we er samen uit gaan komen waarvoor dank.

Groet,

Benjamin


Ik ga er ook vanuit dat we er samen uitkomen 🙂 Ik heb het privébericht hierbij aan je gestuurd!


Ik heb het in goede orde ontvangen @Benjamin1234, en daarmee de vergoeding in orde gemaakt. Deze zal je op de factuur in mindering worden gebracht!