Skip to main content

Ik heb een kpn internet en telefonie abonnement aangevraagd, en ik heb al kpn mobiel. Echter, het huidige abonnement bij ziggo staat op naam van mijn partner. Nu heb ik een mail gekregen van kpn dat de gegevens niet helemaal overeenkomen (wat klopt, dit hadden we ook bij de aanvraag aangegeven). Kan de overstapservice nog wel gebruikt worden en zo ja, wat moeten we hiervoor regelen? We zitten momenteel in Azië wat het bellen wel lastig maakt. 

Hallo @Laurab88 ,

Waarom niet gewoon Ziggo op laten zeggen door jouw vriend? En jij sluit een nieuw abonnement af bij KPN. Dan heb je die hele overstapservice niet nodig….


Ja dat is op zich een goed idee, alleen we hebben het al aangevraagd en we zitten nu in Azië dus ik kan ook niet even bellen om het te regelen. En ik krijg mailtjes van kpn dat het niet geregeld kan worden voordat het allemaal klopt. 


Hi @Laurab88! Ik help je graag om te zien hoe we dit voor je oplossen. Wel wil ik graag beginnen met welk account je wilt gebruiken. Per forumgebruiker hebben we het liefst 1 account. Welke van de 2 accounts wil je blijven gebruiken? Dan verwijder ik de dubbele.

Wat betreft de bestelling, je kan online de lopende bestelling annuleren. Hierna doe je via de website een nieuwe bestelling. Daarin geef je aan geen gebruik te maken van de overstapservice. 

Laat je weten of het hiermee gelukt is?


Hai Bram,

Volgens mij is het alsnog gelukt met kpn, want ik heb wat gegevens aangepast en nu heb ik een mail gekregen dat alles akkoord is. Je mag het kpn id met 88 verwijderen. Dankjewel!


Bij deze gedaan. :)

Mocht je nog weer vragen krijgen laat het dan vooral weten.Â