Skip to main content

Ik heb ook zojuist een nieuwe factuur van ziggo ontvangen.

De installatie afspraak met de kpn monteur was foutgegaan bij kpn, telefonisch afgesproken.

De extra router was niet meegeleverd, was instapgeschenk. Een 2e afspraak voor levering 12 juli is ook niet nagekomen.

De opzegging bij ziggo zal dus ook niet zijn gebeurd.

Kom niet aan met Murphys Law, dit is gewoon ordinaire verkoop met afspraken en beloftes en wanneer je toehapt blijf je bescheten achter. Probeer maar eens iemand te bereiken.

Ik hoop dat zich dit toch iemand echt aantrekt en dit oppakt, maar mijn vertrouwen is nul. Zeker in deze vakantietijd (dus ook de mijne).

Gr. Henk

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Beste @Ridder henk, welkom! Wat rot dit zeg! Er wordt altijd pas opgezegd als jouw KPN lijn werkt. Die werkt nu wel? En stond op de bevestiging dat wij Ziggo op zouden zeggen? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en je klantnummer? Dan kijk ik graag met je mee. Ik zou je in ieder geval willen adviseren om Ziggo zelf op te zeggen, als je diensten van KPN nu wel werken. Mocht in de bevestiging staan dat wij Ziggo op zouden zeggen, krijg je de dubbele kosten natuurlijk terug.Â