Skip to main content

Dan heb ik zeker ook de pech. Bij mij precies hetzelfde heb al contact gehad met jullie. Maar voorlopig hoor ik er vrij weinig van. Ben benieuwd hoe snel dit opgelost word

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

Welkom bij ons op het forum @Daniel hobbelen, ik begrijp dat de overstapservice niet goed loopt? Dit is je eerste bericht hier, daardoor weet ik enkel wat jij in je bericht hebt genoemd. Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

  • Stond de overstapservice in de orderbevestiging?
  • Wat is er precies besproken in het contact wat je hebt gehad?

Hou er rekening mee dat wij enkel weten wat jij ons vertelt, wij zien niet wat jij ziet.


Ik hoorde niks van ziggo maar had wel de  apparaten terug gestuurd. We kregen glasvezel in de straat daardoor is de overstap datum steeds verplaatst omdat de oplevering van de kabel steeds uitgesteld werd daardoor is er waarschijnlijk iets fout gegaan. Dus nu heb ik zelf opgezegd bij ziggo

en met kpn gebeld dat de overstap niet goed gegaan is. Als het goed is word er nu uit gezocht wie zijn fout het is


Dat is goed om te lezen, fijn dat er aan gewerkt wordt. Hopelijk wordt het daarmee opgehelderd en opgelost!