Skip to main content

Hi Knp, 

 

het zelfde verhaal hier. Leuke vent aan de deur gehad over het overstappen naar glasvezel. Daarmee akkoord gegaan. 
Er zou een installateur langs komen voor aansluiting, maar dit is nooit gebeurd. Uiteindelijk zelf alles aangesloten. Geen probleem, het werkt prima. 

Tot mijn grote verbazing heb ik deze maand een factuur gekregen van ziggo, ondanks dat al hun spullen terug gestuurd zijn. Hen gebeld, aangezien ik jullie niet te pakken kreeg. 
“Knp heeft inderdaad een overname doorgegeven, maar deze is nooit doorgevoerd. Daarom leveren wij nu nog!” 
dus ik gebruik nu jullie wifi en technologie, maar betaal ziggo? Lijkt me niet de bedoeling. Staat niets in mijn knp omgeving..

Ben hier absoluut niet over te spreken. ik heb nadrukkelijk gevraagd of de overname door jullie geregeld werd, maar dit lijkt nergens naar.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @Els194, welkom op het forum! Leuk dat je naar ons aan het overstappen bent. Je geeft aan dat er een monteur had moeten komen voor de installatie maar dit is niet gebeurd. Dan is dat waarschijnlijk ook de oorzaak van het probleem. Je hebt het uiteindelijk zelf aangesloten, en het werkt. Maar, waarschijnlijk is in onze systemen het daadwerkelijke abonnement nog niet geactiveerd. En hebben wij dus ook nog niet aan Ziggo doorgegeven dat je bij ons bent aangesloten. Het goede nieuws daaraan is dat je dan, waarschijnlijk, van ons ook nog geen factuur hebt gekregen, klopt dat?

 

Wil je verder je forumprofiel invullen? Als je hier reageert als je dat gedaan hebt, dan kijk ik dit na en help je verder met de overstap :)