Skip to main content

Ik blijf facturen ontvangen van Ziggo na een overstap naar kpn. Ziggo geeft aan geen bericht te hebben gehad van kpn. Ik heb hierover al eerder m t zowel Ziggo als kpn contact gehad. Hoe kan ik de overstap definitief afronden?

Vul je forum profiel aan met je adres, naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de is


Welkom bij ons op het forum @Rolf van Olst. Als je de overstapservice hebt gebruikt hoort de oude provider stopgezet te worden zodra ons modem wordt aangesloten. Dat signaal hoort automatisch te worden gestuurd. Als je nog facturen krijgt van de oude provider lijkt daar iets niet goed gegaan te zijn.

Je geeft aan dat je er al contact over hebt gehad, maar je vertelt niet wat daar precies uit was gekomen. Kan je dat nog vertellen zodat we weten waar we nu staan?

Ik heb sowieso een melding aangemaakt voor onze overstapdesk, zodat zij kunnen bekijken wat de situatie is op dit moment.


Ik heb de helpdesk van kpn gesproken en zij gaven aan dat alles gemeld was bij Ziggo. Alleen Ziggo geeft aan die melding niet te hebben gehad. 


Dan lijkt het ergens zoek geraakt te zijn. De afdeling die ik vanmorgen een bericht had gestuurd zal dit kunnen bekijken en samen met de overstapdesk van Ziggo kunnen bespreken. Ik ga er vanuit dat het via die weg opgehelderd zal worden.


Dank je wel Jasper!