Skip to main content

Schijnbaar werkt deze "service" niet geheel naar verwachting.

Mijn mobiele contract werd vrij snel bevestigd door Vodafone opgezegd te zijn door kpn, en mijn nummer zal mee gaan.

Maar het onderdeel ziggo opzeggen gaat minder goed...

Vandaag 2x met kpn aan de lijn gehangen. 2 x rond de 40min, de eerste keer werd na een poging van de medewerker om mij door te verbinden met een andere medewerker die mij verder ging helpen en wederom 12 min gewacht te hebben, de verbinding verbroken.

Anderhalf uur verder sinds mijn eerste telefoontje, geen duidelijk antwoord wat er mis is gegaan. Dus op advies ziggo zelf opgezegd. Kostte mij 12 min inclusief wachttijd. 

Feit is dat ziggo naar kpn wijst , en dat de "service" mij dus niets dan gedoe heeft opgeleverd. En volgens ziggo zeer waarschijnlijk extra kosten. 

Waar we dan ook weer over moeten gaan bellen (hopelijk een heel stuk korter). Want ziggo doet daar niks mee, en laat mij gewoon betalen.

Gelukkig is die vergoeding door kpn mij wel toegezegd, maar punt is dat ik hier serieus van baal.

 

Mvg

Marco

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Hoi @MvdH1974, welkom hier. 

Jouw mobiele abonnement is meteen goed geregeld begrijp ik. Alleen de overstap voor het vaste abonnement ging niet goed. Ziggo werd niet opgezegd. Nu heb je dat alsnog zelf gedaan op aanraden van mijn collega. Ik snap ook dat je hier van baalt. Had ook niet zo mogen lopen, maar als er nog kosten komen en overstapservice staat in jouw contract en mijn collega heeft vergoeding toegezegd, dan wordt dat geregeld. 


Top,

Bedankt voor het duidelijke antwoord.

Â