Skip to main content

Goedemorgen 

Reeds contact gehad met kpn over mijn overstap van ziggo naar kpn. 

Door achterstand met de aansluiting van het glasvezelnetwerk is mijn overstap door kpn geannuleerd zonder dit aan mij te laten weten. 

We hadden in juni gebruik gemaakt van de overstap en in september is er blijkbaar bericht gedaan van kpn naar ziggo dat de overstap was geannuleerd. 

Nu loopt sinds 14 december mijn contract bij kpn maar ook ziggo heeft gefactureerd. Het contract bij ziggo heb ik natuurlijk gelijk opgezegd. Deze loopt nu tot 14 januari 

Kan ik de maandkosten van ziggo nu terug krijgen van jullie? Dit is tenslotte niet de fout van ziggo.

Ik hoor het graag. 

 

Hoi @Diwi87. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je langer hebt moeten wachten op de oplevering van jouw glasvezelverbinding en dat je daardoor nu 1 maand een dubbele factuur hebt. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel, dan zoek ik het verder voor je uit. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Hoi Vikash. 

Ingevuld!

Bedankt alvast


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het zojuist doorgezet naar een achterliggende afdeling. Deze afdeling gaat het verder voor je uitzoeken en neemt contact met jou op als er nog onduidelijkheden zijn. 


Goede morgen. 

Ik heb nog steeds niets gehoord. 

Ik heb ook al ondertussen telefonisch contact gehad. Toen is beloofd dat het te veel betaalde bedrag bij ziggo terug betaald zou worden maar dat ik nog wel even gebeld zou worden.

Ook dat is nu 3 weken geleden.

Ik heb veel geduld, maar dit slaat nergens op.

14 december ben ik hier over begonnen met schrijven en we zijn nu bijna in februari.

 


Waarschijnlijk staat het op de volgende factuur gecrediteerd.  Wacht die nog even af.


Ik zie dat je op 7 januari contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat zij het voor de zekerheid nogmaals hebben doorgezet naar de afdeling die jou hierin verder kan helpen. Ik ga er ook vanuit dat het op de factuur komt te staan van de volgende maand. Als dat niet het geval is wil ik je vragen om hier te reageren in dit topic.