Skip to main content

Beste KPN,

Ik ben al geruime tijd een trouwe klant van KPN, maar ik overweeg op dit moment om over te stappen naar een andere aanbieder. Dit heeft te maken met de kosten die ik momenteel maak om voetbal te kunnen kijken. Met de noodzaak om meerdere abonnementen af te nemen voor Viaplay, Ziggo Sport en ESPN, lopen de totale kosten behoorlijk op.

Ik heb berekend dat ik het komende jaar aanzienlijk goedkoper uit zou zijn bij Ziggo. Daarbij komt dat mijn telefoonabonnement ook afgelopen is, wat voor mij geen extra reden meer biedt om bij KPN te blijven.

Ik wil echter graag eerst van jullie horen of er mogelijkheden zijn om mij als klant te behouden. Zijn er opties of aanbiedingen die KPN kan bieden waarmee ik het volledige voetbalpakket tegen een gunstiger tarief kan blijven afnemen?

Ik hoor graag van u wat er mogelijk is.

Hallo @Jan Ras ,

De prijzen voor de volledige pakketten van ESPN, Viaplay en het complete Ziggo Sport pakket zullen bij andere providers echt niet goedkoper of duurder zijn. 
 

Persoonlijk heb ik ruim voldoende aan het voetbal wat “gratis” beschikbaar is. Wil je alles kunnen zien? Dan wordt het inderdaad flink betalen. 
 

Je kunt bellen met 0800-0402 voor een aanbod om te verlengen. Een overstap naar KPN TV+ zou voordeel op kunnen leveren, maar verder krijg je hooguit een tijdelijke korting. 
 

Maar het staat je vrij om over te stappen. Vermoedelijk krijg je bij Ziggo ook een tijdelijke korting. 


Nu al je account verwijderen @Jan Ras? Uiteraard staat je dat vrij om te doen. 


Nu al je account verwijderen @Jan Ras? Uiteraard staat je dat vrij om te doen. 

Dat heeft hij gedaan nadat hij mijn antwoord op zijn vraag heeft gelezen. Ik vind het altijd heel apart dat leden na een antwoord op hun vraag meteen helemaal verwijderd willen worden. 


Het antwoord beviel kennelijk niet.

En dus beviel de waarheid niet. 


Wel jammer hoor. Maar ach tja, ieder zijn keus. 


Reageer