Skip to main content

Zou u mij een overzicht van de facturen van 2021 en 2022 kunnen sturen van mijn mobiel abonnement? Ik doe verlate belastingaangifte en heb van die jaren nu het bedrag nodig, dat ik maandelijks betaalde aan mijn telefoonabonnement. Dank u!

Een KPN moderator kan 2021 opzoeken. Daarvoor zijn wat gegevens op je forumprofiel nodig. Als je daar de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, de klantnummers invult en bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ het 06-nummer en (ter verificatie) de laatste 3 cijfers van de IBAN zet, dan kan die op zoek. De gegevens zijn daar alleen toegankelijk voor jou en KPN medewerkers.

Door de drukte is er hier op het forum wel een wachttijd van enkele dagen.

De facturen staan tot 20 maanden geleden in de MijnKPN app dus 2022 kan je zelf downloaden.

 


Hoi @melonice, welkom!

Ik zie dat je op advies van @RBxx jouw forumprofiel hebt ingevuld. Ik zie meerdere mobiele nummers staan, terwijl je het in jouw startbericht over 1 mobiel abonnement hebt. Van welk nummer wil je graag de facturen van 2021 ontvangen?

(Ik laat 2022 hier bewust achterwege, want deze kan je zelf downloaden in de MijnKPN app.)


Van het nummer dat eindigt op 04959, ajb!


Ik heb ze toegestuurd. :)


Dank je wel!