Skip to main content

Goedendag, 

 

Ik heb mijn pakketje niet opgehaald bij PostNL (een WIFI-versterker) en ik kreeg bericht dat het naar KPN teruggestuurd zou worden. Ik heb de versterker wel al betaald. Het is 31-9 terug gestuurd, ik heb van KPN nooit een bevestiging ontvangen. Wanneer krijg ik het geld terug? Wat is hier de procedure voor? 

 

 

Hallo @Marjo 333, heb je inmiddels al duidelijkheid over de retour? Anders wil ik graag met je meekijken. Wil je daarvoor je profiel invullen en een berichtje sturen zodra je dit hebt gedaan? Dan kan ik je abonnement erbij pakken en de bestelling van de SuperWifi.

Kan je nog aangeven hoe je deze hebt aangekocht en wanneer dit is geweest? Heb je deze gekocht via de online winkel, via de Wifi Manager of telefonisch? Ik hoor van je. 


Ik heb nog geen antwoord op m'n bericht en ik heb ook nog geen geld terug.  

Ik heb mijn profiel aangevuld.  Ik heb de bestelling gedaan via de wifi-manager, omdat mijn WiFi steeds haperde.  Dat is weer over, ligt niet aan de apparatuur.  En ik heb een te klein appartement om een wifi versterker nodig te hebben.…

Zou fijn zijn ern bevestiging van de retourzending te krijgen en te weten hoe en wanneer ik mijn geld terug krijg!

 

Groet, Marjolein Jansen 


Dankjewel voor het invullen van je profiel! Fijn om te lezen dat de problemen met je verbinding zijn opgelost!

Ik zie hier inderdaad terug dat het pakket niet is opgehaald. De verrekening hoort automatisch te gaan met de eerstvolgende factuur en ik zie dat deze over enkele dagen uitkomt. Mocht je het bedrag onverhoopt niet terugkrijgen via deze factuur, wil je me dan een berichtje sturen? 


Goededag, 

Mijn factuur is niet aangepast, ik moet gewoon mijn gewone maandbedrag betalen en mijn retour is dus niet verrekend!

 

Groet, Marjolein Jansen 


Ik zie het inderdaad! Ik ga het direct alsnog handmatig vergoeden en je krijgt het bedrag terug via de volgende factuur. Mijn excuses voor het ongemak.