Skip to main content

Hoi,

Mijn ouders hebben thuis KPN alles in 1 en voor een of andere reden staat dit in het overzicht van MijnKPN en krijg ik elke maand de factuur van hun terwijl ik niet meer thuis woon en niet meer bij de KPN zit voor internet op dit moment.

Hoe los ik dit op? Want na twee jaar wordt dit wel heel irritant, vooral als de klantenservice nooit bereikbaar is als ik tijd heb.

Niemand? Service hier is dus net zo bagger.


Hallo @xJustxMegx , dit forum is geen chatdi;enst waar je realtime antwoord krijgt.

Het is ook geen klantenservice van KPN,  maar een forum voor en door KPN-klanten, gemodereerd doot een KPN-team, die in de gaten houdt dat alles goed verloopt en springt hier en daar bij wanneer nodig.

Moderatoren reageren op basis van FiFo, dus het kan even duren voor je een reactie krijgt.

Zi onderstaande link voor aanvullende hulp:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Succes.


Het is geen klacht… dus daar heb ik ook niets aan.

 

Ik wacht wel tot er een reactie komt waar ik iets aan heb.


Het is geen klacht… dus daar heb ik ook niets aan.

 

Ik wacht wel tot er een reactie komt waar ik iets aan heb.

Die link is ook voor vragen geschikt en niet alleen voor klachten @xJustxMegx 

 


Hallo @xJustxMegx ,

Ik neem even aan dat dit abonnement op naam staat van jouw ouders. 

Het is dan aan jouw ouders om in actie te komen. Zij moeten bij KPN het factuur-e-mailadres laten aanpassen. En verder kunnen zij hun abonnement zelf toevoegen aan hun eigen MijnKPN. Dan verdwijnt het abonnement automatisch uit jouw MijnKPN. 
 

Jouw ouders kunnen het factuur-e-mailadres via 0800-0402 laten aanpassen. Dat nummer is daarvoor op werkdagen open tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00. Een alternatief is dat zij een bezoekje brengen aan een KPN-winkel. 


Top, dankjewel!


Reageer