Skip to main content

Ik wil mijn Hussel 200 glasvezel abonnement omzetten naar een 1 GBit abonnement. Dat kan via MijnKPN maar betaal dan veel meer dan €52,50 voor 1GBit. Zelfs nu al voor mijn huidige Hussel 200 glasvezel betaal ik meer dan de  €52,50 voor 1GBit. En dat voelt niet goed natuurlijk.

Mijn huidige contract is sinds 2021 afgelopen overigens. 

Welke Moderator kan mij helpen? Alvast bedankt.

Hallo @deadsilence ,

Je kunt dan (vanaf morgenochtend 8.00) via het gratis telefoonnummer 0800-0402 vragen om een verlenging van jouw contract (nieuw jaarcontract). Je gaat dan over op KPN (TV)+ en dan krijg je ook de nieuwe ontvanger als je TV afneemt.  

Check de huidige prijzen via dit schema: 

 

Lees alles over de voor- en nadelen van KPN TV+ in dit topic: 

 

Wil je geen KPN TV+? Dan betaal je inderdaad veel meer voor internet. 


Hallo @deadsilence ,

Je kunt dan (vanaf morgenochtend 8.00) via het gratis telefoonnummer 0800-0402 vragen om een verlenging van jouw contract (nieuw jaarcontract). Je gaat dan over op KPN (TV)+ en dan krijg je ook de nieuwe ontvanger als je TV afneemt.  

Check de huidige prijzen via dit schema: 

 

Lees alles over de voor- en nadelen van KPN TV+ in dit topic: 

 

Wil je geen KPN TV+? Dan betaal je inderdaad veel meer voor internet. 

Dank voor reactie. Ik heb en wil alleen KPN internet (met een vast nummer). Mijn Hussel 200 is duurder dan het  aangeboden 1 Gbit abonnement hierboven. Dat voelt niet goed.


Dank voor reactie. Ik heb en wil alleen KPN internet (met een vast nummer). Mijn Hussel 200 is duurder dan het  aangeboden 1 Gbit abonnement hierboven. Dat voelt niet goed.

Bel dan morgen met 0800-0402. Let op dat je geen TV erbij neemt. TV is namelijk niet verplicht. 


Ik wil mijn Hussel 200 glasvezel abonnement omzetten naar een 1 GBit abonnement. Dat kan via MijnKPN maar betaal dan veel meer dan €52,50 voor 1GBit. Zelfs nu al voor mijn huidige Hussel 200 glasvezel betaal ik meer dan de  €52,50 voor 1GBit. En dat voelt niet goed natuurlijk.

Mijn huidige contract is sinds 2021 afgelopen overigens. 

Welke Moderator kan mij helpen? Alvast bedankt.

Ik kan je niet helpen. Sowieso doen wij geen bestellingen of bijzondere aanbiedingen. Daar is dit forum niet voor bedoelt.   Het actuele aanbod + acties staan op de website.   Je kunt het beste bellen met 0800 0402 zoals @Noordzee  suggereert. Succes!


Allen dank voor reacties. Inmiddels telefonisch contact gehad met KPN en omgezet naar 1 GBit 🙂. Gemeten up/download beiden boven 920 MBit. Niet slecht.