Skip to main content

Ik zou graag willen wisselen van pakket. Dit zou in 10 minuten klaar moeten zijn, maar we zijn inmiddels 6 dagen verder. 
Dit is niet mijn enige probleem met/ bij KPN. 
Kan ik een telefoonnummer krijgen waar ik heen   kan bellen om ECHT problemen op te lossen, zodat ik niet iemand aan de lijn krijg die niks kan ( lees : mag ) doen. 

08000402, als je denkt dat de medewerker het niet snapt dan bel je gewoon nog een keer,  dat doe ik ook altijd, tot dat ik de beste te spreken krijg.


Hallo @Mulder20 ik snap ook niet wat jij bedoelt met pakket wisselen.

Wat voor soort abo heb je nu, Hussel of anderszins en wat wil je precies wisselen?

Wisselen gaat in een bepaalde volgorde, waarvan het KPN systeem er maar 1 tegelijk kan verwerken.

Ik neem aan dat je een bepaald pakket wilt opzeggen en een bepaald pakket wilt aanvragen, dat kan dus niet tegelijk.

Eerst moet de opzegging verwerkt zijn en daarna kan de aanvraag voor iets anders pas in behandeling worden genomen. Hoeveel tijd dat in totaal kost weet alleen KPN.

 


Hoi @Mulder20, ik ben ook benieuwd wat voor wisseling je precies aan het doen bent. Ben je handmatig een ander zenderpakket aan het kiezen, ben je het gratis zenderpakket bij KPN Compleet aan het wijzigen of iets anders? Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

Of heb je inmiddels al telefonisch contact gehad met het nummer dat kevster noemde?