Skip to main content

Beste KPN, Ik heb op 16/8 mijn iphone 7 verstuurd dmv de verzendlabel van ReCommerce. Pakketje ligt nog in de kluis van POST.NL, omdat de kluis vlak daarna kapot is gegaan. Chauffeur krijgt kluis niet open. Post NL wil dat ReCommerce een onderzoek start (aanmaker van verzendlabel). ReCommerce start geen onderzoek met de bestaande track&trace code, omdat ik geen factuur kan overleggen van de Iphone 7 van paar jaar geleden. Dat geld zal me inmiddels een zorg zijn, maar ik wil wel graag mijn Iphone terug. Post.NL opent alleen de kluis met een onderzoek naar het pakket. ReCommerce hoeft alleen maar telefoontje te doen naar POST.nl-zakelijk met hun klantnummer en alle adresgegevens die ik ze heb doorgeven. Eén telefoontje!!! Ik zit dus in een impasse. Geen Iphone meer, kan fluiten naar de inruilbonus. Lekker bedrijf, dat ReCommerce, en daar doen jullie zaken mee? 

Hi @Nathalie2! Dat is echt een vervelende zaak. Ik ben alleen bang dat ik vanuit KPN niet veel voor je kan betekenen. Ik merk uit je tekst dat je daar zelf ook van op de hoogte bent. Ik heb nog wel een contactformulier van Recommerce voor je. Ik raad je aan om daar in ieder geval de vraag nog een keer te stellen. 

 


@Nathalie2  Als het pakje door jou zelf is verzonden onder je eigen naam dan kun jezelf een klacht indienen bij post.nl omdat je zending niet is bezorgd en jezelf de afzender bent.

Heb je het bonnetje nog in je bezit van je verzending daar staat ongetwijfeld een trace en track code  nummer op.

Het telefoonnummer van post.nl is 088-8686868