Skip to main content

Ik ben op 28 dec jl. benaderd door een medewerker van kpn met de vraag , omdat er op mijn adres een KVK nr gevestigd is ( niet van mij maar van een inwonende die notabene niets bij de KPN heeft lopen ) of het niet handig is om van mijn aansluiting een zakelijke aansluiting te maken . 
Ben hier verder niet op in gegaan en hier ook zeker geen toestemming voor gegeven .

maar ik krijg tot mijn grote verbazing een e-mail waarin word vermeld dat mijn gegevens zijn veranderd wat blijkt er is gewoon een zakelijke aansluiting van gemaakt en mijn naam is doodleuk veranderd in de naam van diegene die het KVK nr heeft ????????

hoe is dit zomaar mogelijk 

een andere naam maar wel met mijn leeftijd en banknr 

na contact met klanten service blijkt dit ook niet zomaar ongedaan gemaakt te kunnen worden 

het is echt de wereld op z’n kop bij KPN

ik heb hier niet om gevraagd !!!!!!

Bertus 

Goedemorgen @Bertus_f en welkom hier op ons forum!

Helaas heb ik hier ook geen verklaring voor maar ik schrik hier wel van. Als jij geen toestemming geeft en het wordt achteraf wel aangepast dan is dat natuurlijk een hele kwalijke zaak. Ik wil je in dit geval adviseren om contact op te nemen met de afdeling die verantwoordelijk is voor opzeggingen & annuleringen. Niet om dit af te schuiven maar ik heb geen mogelijkheid om dit voor je terug te draaien. Mijn collega's die verantwoordelijk zijn voor de opzeggingen & annuleringen kunnen dit wel. Binnen 14 dagen kun je dit namelijk terug laten draaien en dat is ook wat er hier moet gebeuren. Je dient hiervoor te bellen met 0800 0402 en spreek dan vervolgens in dat je belt inzake een opzegging, dan kom je meteen uit bij deze afdeling. Laat je ons hier weten hoe dit is afgelopen?


Goedemiddag https://forum.kpn.com/members/janz-387889

bedankt voor de tip ga ik proberen overigens 

0800-0402 is klantenservice particulier toch ? 
 

bertus_f


Goedemiddag https://forum.kpn.com/members/janz-387889

bedankt voor de tip ga ik proberen overigens 

0800-0402 is klantenservice particulier toch ? 
 

bertus_f

Klopt hoor @Bertus_f , dit is inderdaad het nummer van onze particuliere klantenservice en in eerste instantie zou ik daar contact mee opnemen, ik ga er vanuit dat zij de mogelijkheid hebben om dit terug te draaien. Het kan inderdaad ook zo zijn dat je hiervoor bij Zakelijk moet zijn (0800 0403) maar probeer het eerst eens bij 0800 0402. Links -of rechtsom moet dit lukken wanneer je nog binnen die 14 dagen bedenktijd zit! 


Hè hè 

eindelijk na een interne klacht probleem opgelost 

nog steeds onduidelijk ook voor de KPN hoe dit heeft kunnen gebeuren , kan nl. niet zomaar, wel kwalijk dat de oorzaak niet boven water komt.

maar in ieder geval uiteindelijk via iemand van de proces inrichting dingen weer terug gezet naar hoe het was. En we gaan weer gewoon verder of er niets gebeurt is geen excuses of wat dan ook .

ga mij wel beraden of ik wel bij de KPN moet blijven .

Bedankt voor de reacties 

Bertus 

 


Hè hè 

eindelijk na een interne klacht probleem opgelost 

nog steeds onduidelijk ook voor de KPN hoe dit heeft kunnen gebeuren , kan nl. niet zomaar, wel kwalijk dat de oorzaak niet boven water komt.

maar in ieder geval uiteindelijk via iemand van de proces inrichting dingen weer terug gezet naar hoe het was. En we gaan weer gewoon verder of er niets gebeurt is geen excuses of wat dan ook .

ga mij wel beraden of ik wel bij de KPN moet blijven .

Bedankt voor de reacties 

Bertus 

 

Hoi @Bertus_f!

Fijn om te lezen dat dit probleem inmiddels is opgelost. Dat de oorzaak niet naar boven is gekomen, is zeker jammer te noemen. Ik heb zelf ook geen flauw idee hoe zoiets heeft kunnen gebeuren en ben dit eerlijk gezegd ook nog niet eerder tegengekomen. In ieder geval bedankt dat je dit hier nog wel even hebt willen delen met ons, dat wordt gewaardeerd :)