Skip to main content

Tot mijn grote verbazing komen wij er achter dat ons contract is gewijzigd van consument naar zakelijk zonder enige vorm van toestemming  

Wij zijn telefonisch benaderd door een medewerker van kpn met de vraag , omdat er op ons adres een KVK nr is gevestigd ( niet van mij maar van een inwonende die notabene niets bij de KPN heeft lopen ) of het niet handig is om van de aansluiting een zakelijke aansluiting te maken . 

Wij zijn hier verder niet op in gegaan en hier ook zeker geen toestemming voor gegeven .

Maar tot tot onze grote verbazing ontvangen wij e-mails waarin word vermeld dat onze gegevens zijn veranderd wat blijkt er is gewoon een zakelijke aansluiting van gemaakt en mijn naam is doodleuk veranderd in de naam van diegene die het KVK nr heeft ????????

Hoe is dit zomaar mogelijk?!?!

Een andere naam maar wel met mijn leeftijd en banknr  

Wij hebben hierover contact gehad met klanten service blijkt dit ook niet zomaar ongedaan gemaakt te kunnen worden 

Dit is echt onacceptabel en hebben hier niet om gevraagd !!!!!!

Gaarne zien wij dit asap worden opgelost  

Groet, René 

 

Als dat hier zou gebeuren, dan denk ik dat ik op zou zeggen en naar een andere provider zou overstappen. 


Hoi @RenéD13 

Welkom op het forum van KPN.

Dit had vanzelfsprekend niet mogen gebeuren, aangezien je als klant ten allertijde een officiële toestemming moet geven voor zo’n grote wijziging.
De fout ligt dus duidelijk bij de medewerker, die je telefonisch hebt gesproken.
Die had dit nooit op zijn eigen houtje mogen doorvoeren, zonder een nadrukkelijk toestemming vanuit jouw kant.

Ik snap als mede klant dat je dit zo spoedig mogelijk opgelost wilt hebben, en raad je daarom ook sterk aan om hiervoor een klacht in te dienen bij KPN.
Een medewerker van de klachtenafdeling zal dan nader onderzoek gaan verrichten, en vervolgens met jouw in contact gaan treden.

Je klacht kun je gewoon online indienen: Klacht indienen over de zakelijke dienstverlening


Reageer