Skip to main content

Ik ben per 15 februari verhuist ik gaf dit ervoor. Wat er vervolgens gebeurt is dat er tot de dag van vandaag nog steeds mijn internet facturatie word afgeschreven. Het gaat om bijna €250. Op 9 maart heb ik weer telefonisch contact opgenomen ter bevestiging en vervolgens word er tot 12 juli eindelijk bevestiging gegeven terwijl dit voor de 2e keer ook weer heb gebeld omdat ik 2x per maand word gefactureerd. Inmiddels ben ik verhuist. Ik vroeg de resterende maanden retour en vervolgens kreeg ik het bericht dat het enkel per 9 maart werd bevestigd. Het geld krijg ik retour maar het is slechts een kleine kleine €150. Terwijl dit door administratieve redenen is! Ik voel me belazerd en wil mijn complete geld retour omdat het wel is bevestigd maar toch niet is doorgevoerd. Maar wel weten jullie dat ik 9 maart er contact over heb opgenomen! Ik weet me geen raad en daarom dat ik het via deze forum probeer!

Ik was niet verhuist maar ik ging uit de woning en ging weer terug naar een huis waar al internet was.


Beste @Tolga Y, welkom! Heel vervelend dat dit zo mis lijkt te gaan! Begrijp ik goed dat je nu van 9 maart tot 15 februari nog terug moet krijgen? Heb jij ook een bevestiging dat het per 15 februari opgezegd zou worden? Ik zou je willen adviseren om toch nog eens te bellen met ons (0800-0402) en een klacht in te dienen. Dan kunnen we er opnieuw naar kijken!


@Tolga Y heeft u uw forumprofiel al ingevuld? 

https://forum.kpn.com/settings/profile

Als u er telefonisch niet uitkomt kan Marcia er misschien nog eens naar kijken.


Reageer