Skip to main content

Ik ben kort geleden overgestapt op KPN voor internet, TV en telefonie. Bij het inloggen op netflix heb ik dat per ongeluk met een ander (nieuwer) mailadres gedaan, en voor ik het wist had ik een tweede netflixabonnement. Dat heb ik meteen stopgezet bij Netflix zelf, maar daar zeiden ze dat jullie wel €15,99 zouden gaan incasseren. Dat zou ik ook graag willen voorkomen. Hoe regel ik dat?

Dus je hebt het Netflix account dat via kpn loopt niet geannuleerd haal ik hieruit. Dan loopt die incasso via je kpn factuur natuurlijk wel door. En kun je dat account gebruiken.

 


Nee, precies andersom. Bij Netflix heb ik het account via KPN geannuleerd.


Hmm, dan zou het inderdaad kunnen zijn dat kpn het wel factureert. Want bij kpn loopt het per maand. (factuurperiode).

Normaliter kan je een via kpn afgesloten streamingsdienst alleen via kpn dan weer stopzetten, na minimaal één maand….

Zelf heb ik Netflix direct via hen zelf en betaal dus rechtstreeks. Nog uit de tijd dat het via kpn niet kon. Maar het scheelt geen stuiver dus ik laat het zo.


@Yde Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je nu 2 Netflix abonnementen hebt. 

Ik controleer graag of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 


Heb ik gedaan.


@Yde Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Wanneer is dit gebeurd?

Als ik je gegevens er bij pak zie ik namelijk nog geen Netflix abonnement bij je gegevens of op de factuur staan. 


Week of twee geleden. Maar ik heb dezelfde avond Netflix gebeld en daar hebben ze het geannuleerd. Misschien zo snel dat het nog niet eens bij KPN was verwerkt. Bij Netflix raadden ze wel aan om ook nog met KPN contact op te nemen.


@Yde Ik verwacht dan ook dat het in dit geval snel genoeg is geweest. 

Mocht dit toch onverhoopt niet het geval zijn, en je ziet Netflix terug op de factuur. Geef dan hier even een seintje. 

Dan ga ik er alsnog mee aan de slag!