Skip to main content

IK heb op 29 december een aantal pakketten beƫindigd maar heb abusievelijk ook mijn Plus pakket uitgezet. Die probeer ik nu al vanaf 30 december weer terug te krijgen en te installeren maar op mijn TV staat dat dit 10 minuten kan duren. Inmiddels is dat al 96 uur. Heb gisteren een uur aan de telefoon gehangen met iemand van het callcenter maar ook zij kwam er niet uit. Volgens haar zou ik nog een bestelling hebben lopen die eerst afgewerkt moest worden maar heb geen bestelling lopen. Vanmorgen weer gebeld aardige jongeman hij zou het uitzoeken want de lijn richting de Technische dienst was overbezet. Hij zou mij in ieder geval terug bellen. Ook nog niet gebeurd. Krijg het gevoel van het kastje naar de muur te worden gestuurd. Ze kunnen daar toch gewoon mijn signaal resetten en weer opnieuw aanzetten met het Plus pakket erbij Ben benieuwd nu hoelang het gaat duren.

Hi @Evert 2024Ā en welkom op het forum!

Gek dat dit zo lang duurt. šŸ˜• Je hebt het via de TV ontvanger zelf aangevraagd? Zo ja, dan zou het verwerken hiervan inderdaad vrij snel moeten gaan.
Staat het Pluspakket al wel als actief in jeĀ MijnKPN?

Zo niet, zou je dan jeĀ forumprofielĀ aan willen vullen en hier een seintje willen geven als je dit gedaan hebt? Dan kan ik op onderzoek uit.


Hallo Sanne,

Vanmorgen gebeld met KPN zouden me binnen drie dagen terug bellen moet het nog zien gebeuren.

Ik kan mijn Plus pakket niet eens aanzetten omdat ik niks kan doen in mijn scherm omdat er staat binnen 10 minuten geregeld. Ook kan ik niet verversen. Ben benieuwd hoe ze het gaan oplossen heb inmiddels al wel ruim 4 uur aan de telefoon gehangen met de KPN. Wie betaald mijn kosten hiervoor ???

Ā 

Evert


Ben benieuwd hoe ze het gaan oplossen heb inmiddels al wel ruim 4 uur aan de telefoon gehangen met de KPN. Wie betaald mijn kosten hiervoor ???

Hoi @Evert 2024Ā 

Bellen met KPN doe je met het gratis nummer 0800 0402 dus geen kosten
Ā 


Als het via de ontvanger niet lukt, hoe zit het dan als je het via jeĀ MijnKPNĀ probeert?

Als ook dat niet lukt, wil je dan jeĀ forumprofielĀ zo volledig mogelijk aanvullen? Dan kan ik op onderzoek uit.Ā