Skip to main content

Goedenavond Forumleden 

Ik heb per ongeluk een sms weg geklikt waar de bestelling op stond die ik zou krijgen morgen en a.s 5 november.

Ik was met de oudere  sms bezig om te verwijderen. opeens was alles van kpn  weg?

Weet iemand van jullie hoe ik die er op kan hebben om die sms weer terug te krijgen.

Want ik weet nu niet precies wat er in stond.

Het gaat om een retour doos die ik zou krijgen morgen  en een nieuwe modem die ik dan op 5 nov zou krijgen. Ik weet niet of dit belangrijk is dat deze nu weg zijn😉

Hallo @ronald58 ,

In die sms zal een deel van deze informatie hebben gestaan:

Hoe stuur ik apparatuur in bruikleen retour naar KPN?

Heb je jouw abonnement opgezegd of heb je jouw bestelling geannuleerd? Dan krijg je van ons een retourdoos, inclusief retoursticker en instructies voor het terugsturen. De doos geef je af bij een PostNL locatie. Daar heb je veertien dagen de tijd voor. Je apparatuur op deze manier retour sturen is gratis.

Welke apparatuur moet ik terugsturen?

Van je tv- en internetabonnement stuur je terug:

• De Experia Box (modem)
  • De tv-ontvanger(s)
  • Stroomadapter(s)

Van je Digitenne-abonnement stuur je terug:

• De tv-ontvanger(s)
  • De antenne(s)
  • De stroomadapter(s)

Wat als ik geen retourdoos ontvangen heb?

Geen probleem. Je kunt ook een eigen doos gebruiken om de apparatuur in te verpakken. Er zijn geen kosten aan verbonden. Iets versturen naar een antwoordnummer is altijd gratis. Je pakt de apparatuur in een willekeurige, stevige doos in, en verstuurt dit gratis naar ons retouradres:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

bron:

Dankje Noordzee,

Voor je info. 

Dan wacht ik dat wel af👍😉 zal wel goed komen want als het pakket verzonden wordt zal ik wel een bericht op mijn post.nl app ontvangen.

Reageer