Skip to main content

Ik heb probleem met KPN. Ik heb per ongeluk een KPN accoord gesloten.mijn bedoeling was om alleen viaplay af te sluiten. Maar je krijgt zoveel mogelijkheden voor je te zien. Dus per ongeluk op gedrukt. Kon gebeld of het ge reset kon worden naar mijn ouder provider. Een hele goede. Telfort. Nee dat ging niet meer ik had op accoord gedrukt. Ik dacht dat er over 14/30 dagen bedenktijd op zat. Dus kon is boven de wet. Ik laat het er niet bij zitten.over 3 dagen wordt ik opgebeld. Wordt vervolgd

 

*admin: afgesplitst

Ik heb probleem met KPN. Ik heb per ongeluk een KPN accoord gesloten.mijn bedoeling was om alleen viaplay af te sluiten. Maar je krijgt zoveel mogelijkheden voor je te zien. Dus per ongeluk op gedrukt. Kon gebeld of het ge reset kon worden naar mijn ouder provider. Een hele goede. Telfort. Nee dat ging niet meer ik had op accoord gedrukt. Ik dacht dat er over 14/30 dagen bedenktijd op zat. Dus kon is boven de wet. Ik laat het er niet bij zitten.over 3 dagen wordt ik opgebeld. Wordt vervolgd

Telfort bestaat niet meer. Dus terug naar een Telfort abonnement is echt onmogelijk. U heeft nu een nieuw abonnement afgesloten. Daarbij heeft u 14 dagen bedenktijd. Binnen die 14 dagen kunt u annuleren. Als u dat doet, dan word het nieuwe abonnement geannuleerd. Keurig zoals de wet dat voorschrijft.

U gaat daarmee echter niet terug naar uw oude abonnement. Dat hoeft ook niet, de wet zegt daar niets over. U krijgt een paar dagen later een doos opgestuurd van KPN. Daarin kunt u al uw spullen van KPN doen, zoals de Experiabox en de tv ontvangers. Deze kunt u zo terug sturen naar KPN. U bent vervolgens geen klant meer van KPN en kunt op zoek naar een andere provider. 

*admin: meeverplaatst


Goedenavond.

Heeft kpn niet gelijke abonnement als Telfort. Voor die prijs die ik nu betaal

*admin: verplaatst naar je eigen topic


45,25 euro


45,25 euro

?

*admin: meeverplaatst


Goedenavond.

Heeft kpn niet gelijke abonnement als Telfort. Voor die prijs die ik nu betaal

*admin: verplaatst naar je eigen topic

Niet qua prijs. Telfort was in veel situaties goedkoper. Maar de diensten die Telfort leverde, die levert KPN ook.


45,25 euro

?

Excuus. Er ging iets mis. Bericht mag als niet verzonden worden beschouwd.


Hoi allen, sorry voor de verwarring! Ik heb hier een nieuw topic voor aangemaakt en het oude topic gesloten.
​​


Hoi allen, sorry voor de verwarring! Ik heb hier een nieuw topic voor aangemaakt.
​​​​​​

Ik zag al vreemde dingen gebeuren terwijl ik aan het lezen en typen was...vandaar 😅


Kpn:

Internet 42,50 + tv 10:00 ( basispakket) = 52,50.

Lager kan niet.  Telfort was de budget provider en was wat goedkoper omdat ze een iets lagere basale snelheid hadden en... een kleiner basispakket zenders!

Dat pakket kan niet meer. 


@jacqueline pepping, welkom op ons forum! Ik had even een nieuw topic voor je vraag aangemaakt, de community is je al aardig te hulp geschoten zie ik.

Helaas kunnen we abonnementen niet meer terugzetten naar de oude Telfort varianten.