Skip to main content

Beste KPNers

 

Heb per ongeluk een fout gemaakt bij een handmatige betaling van een KPN factuur. Zie dat er een cijfer ontbreekt bij bij omschrijving. alleen factuurkenmerk is correct ingevuld. Is wel betaald vanaf mijn dagelijkse rekening waarmee ik altijd alles betaal.

 

Komt de betaling alsnog goed binnen?

 

KPN is telefonisch maar zeer lastig te bereiken, alleen via digita chatbots. Daar begin ik niet aan!

Hoi @Sarah 1965 

Welkom op het forum van KPN.

Zolang het betaalkenmerk goed en correct is ingevuld door jouw, kan er in principe weinig fout gaan.
De betaalkenmerk is namelijk gelinkt aan jouw klantgegevens bij KPN, zodat het betaalsysteem ook direct ziet dat de betaling vanuit jouw kant komt.

Maar wil je meer zekerheid omtrent deze betaling, wat ik mij goed kan voorstellen, dan kun je het beste na 3 tot 5 dagen (na jouw betaling) even bellen met de telefonisch klantenservice via het gratis telefoonnummer 0800-0402 of via een KPN mobiele aansluiting op 1200.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: Betalingen en Facturatie en je wordt doorverbonden met de juiste afdeling.
Een medewerker van deze afdeling kan dan checken of jouw betaling goed en correct is binnengekomen.

Deze afdeling is bereikbaar:

  • Maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Een tip voor de volgende keer: betaal doormiddel van iDeal vanuit de Mijn KPN App.
Dit gemakkelijk en snel, en wordt snel verwerkt binnen jouw betalingen.


Hi @Sarah 1965, kan gebeuren dit, een typefoutje is zo gemaakt 😅

Ik zie dat Michel je al goed op weg heeft geholpen en hoop dat het via onze facturatieafdeling nog even extra is gecontroleerd!


Bedankt voor de reacties en meedenken. het probleem is opgelost en ik zie onder mijn KPN alle facturen als betaald staan.

 

👍


Reageer