Skip to main content

Goedemiddag, ik heb net bijna een kwartier in de wacht gestaan en toen er opgenomen werd, werd de verbinding na 10 woorden verbroken. Helaas wordt ik niet teruggebeld en kan jullie ook niet makkelijk bereiken. Zelfs niet per mail..

Ik ben al geruime tijd lid en de totale kosten zijn dit jaar voor mij bijna met 10 euro gestegen. Leuk dat ik allemaal films kan kijken waar ik niet om gevraagd heb en extra MB's krijg etc, maar ik voel me wat bedrogen daardoor.

Ook veel kosten en tijd kwijt geweest door veel storingen de laatste 2 jaar.Ā 

Vandaar mijn vraag per wanneer kan ik eventueel overstappen, kan dit per direct of per eerste van de maand oid? Hoor graag zodat ik goed voorbereid ben.

Ik hoor graag en alvast dank!

Gr. Tina

Dag @TjabringaĀ wellicht heb je nog een oude abonnementsvorm met dingen die je helemaal niet nodig hebt maar waar je dus wel voor betaald. De nieuwe abonnementsvorm is a la carte dus kan je zelf bepalen wat je wik. Opzeggen kan alleen via de klantenservice 0800-0402.Ā  Wellicht kunnen ze je nog verrassen met een korting. Op mijnkpn kan je zien wanneer het abonnement is verlopen.Ā  Vanaf dat moment heb je een opzegtermijn van een maand.