Skip to main content

Beste KPN

 

Na overstap naar Ziggo heb ik recent de eindfactuur van KPN gekregen.
Hierin worden de abonnementskosten gecrediteerd tot 17 april 2023.
Dit klopt niet. Ik ben per 25 maart reeds overgestapt naar Ziggo en ben toen ook begonnen met betalen aan Ziggo. Dus ergens is er iets niet goed gedaan.

Ik heb overstapservice gebruikt dus alles is doorgegeven als het goed is.
Graag alsnog crediteren van het abonnement tot 25 maart 2023.
 

Als men opzegd is dat altijd 1 maand na de opzegging, dus lijkt het mij dat dit 17 april is geweest


Klopt maar de opzegging is in februari reeds geweest dus ruim tevoren.
Daar ligt het niet aan.
Alleen de exacte overstapdatum moet vanuit Ziggo naar KPN doorgegeven worden zodat verbinding intakt blijft. Mogelijk is hier wat verkeerd gegaan of te laat doorgegeven?


Klopt maar de opzegging is in februari reeds geweest dus ruim tevoren.
Daar ligt het niet aan.
Alleen de exacte overstapdatum moet vanuit Ziggo naar KPN doorgegeven worden zodat verbinding intakt blijft. Mogelijk is hier wat verkeerd gegaan of te laat doorgegeven?

Dan maar even afwachten op een moderator, vul alvast je adres, naam en klantnummer in op je forumprofiel 


@jveeningen Welkom op het forum. 

Ik zag dat je de tip van @jimny al had opgevolgd en je profiel had ingevuld. 

Daarmee kon ik je gegevens er bij pakken en heb ik een bericht doorgezet naar mijn collega's van de overstapdesk. 

Zij nemen dit bericht binnen 3 werkdagen in behandeling en koppelen dit terug.


@jveeningen Ik kan niet zien of mijn collega's al een terugkoppeling hebben gegeven. 

Maar wat ik zie is dat wij pas per 17-04 een bericht van Ziggo hebben ontvangen dat de verbinding opgeheven moet worden. 

Als dit eerder had moeten gebeuren had Ziggo ons dus eerder op de hoogte moeten brengen. 

Ik ben dan ook bang dat het verschil bij Ziggo verrekend moet worden.


@Rutger_ 

Ik heb inderdaad nog geen terugkoppeling gehad van je collega's.
Wat je hierboven zegt lijkt inderdaad aan de hand te zijn.
Ik ga Ziggo wel vast benaderen dat dit te laat is doorgegeven met verzoek om compensatie.