Skip to main content

Ik heb op 6 augustus mijn verhuizing doorgegeven. ik heb minstens 3x contact gehad over de telefoon en nog staat mijn adres niet op het nieuwe adres. nu krijg ik smsjes dat ik mijn bundelvoordeel ga verliezen omdat ik mijn adressen niet juist heb staan. KPN, get your shit together! Op deze manier wordt het wel heel makkelijk om de overstap te maken, aangezien de prijzen voor trouwe abonnees maar verhoogt worden en de voordelen van niet overstappen niet opwegen tegen de daadwerkelijke overstap!

Op zoek naar persoonlijk contact met een medewerker maar omdat ik in het buitenland zit niet via telefoon, en dat is blijkbaar onmogelijk. 

Het kan ook via X (voorheen Twitter) of Facebook. Verder is dit forum ook een goed alternatief wanneer het geen grote haast heeft. Zorg er dan voor dat je forumprofiel volledig is ingevuld en zet je oude adres in de persoonlijke notities. Alles in je profiel waar (Privé) bij staat is enkel voor de medewerkers van dit forum te bekijken. Een moderator kan kijken wat er mis is en dit voor je recht zetten.


Hallo @BRoosk, kan me goed voorstellen dat je hier niet heel blij van wordt. Als jij het allemaal netjes doorgeeft, mag je er van uit gaan dat KPN de gegevens allemaal correct verwerkt. Voor het mobiele abonnement is het adres nu dan eindelijk gelijk getrokken. Hierdoor vervallen uiteraard niet de voordelen die je hebt vanwege internet en tv abonnement naast een mobiel abonnement. 


Hoi @Jeroen_dB ,

Ik heb inderdaad een mailtje ontvangen dat het adres van mijn mobiele abonnement is gewijzigd, maar dit staat nu op mijn oude adres! 
Dus het enige wat wel op het juiste adres stond is aangepast..Â