Skip to main content

Beste,

In Januari contract afgesloten te hebben en in Maart de mooie welkomskado verkregen wordt ik erna teleurgesteld. 

Na 1 maand gebruikt te hebben gemaakt van de Philips TV welkoms cadeau heeft die de geest gegeven.

Dacht ik mooi gebruik te maken van de Garantie maar blijkt dat die niet meegeleverd is in de doos of nooit een brief gekregen. 

Philips wil me met alle plezier helpen maar dan wel met garantie bewijs want serienummer is nagenoeg niet genoeg en de garantie bewijs moet ik toch bij KPN of Sidekix vandaan.

Hier gaat het dus fout want sidekix is onbereikbaar of wordt direct opgehangen en e-mails wordt niet eens op gereageerd.

Denk je hulp bij KPN te vinden maar daar wordt je ook maar van kastje naar muur gestuurd zonder enige iets verder te kunnen komen.

Na ruim 6 maand bezig te zijn zonder iets wijzer geworden behalve frustaties opgelopen hoop ik op deze manier toch bij de juiste persoon terecht te kunnen komen die mij verder kan helpen of die mij in contact kan brengen met sidekix om de garantie bewijs alsnog te leveren. 

 

Groet, 

Steeds een minder blije klant.

 

 

Welk nummer van sidekix bel je? Toevallig heb ik onlangs zelf twee keer moeten bellen en in beide keren kreeg ik een erg behulpzame medewerker aan de lijn met zo goed als geen wachttijd. Garantie verloopt ook via sidekix volgens mij.


Ik heb naar 2 nummers meerdere malen en tijden gebeld.

Waaronder deze +31886237000 via de site van sidekix en ik heb een nummer van KPN gekregen +31886237006 waar ik dan bij afdeling verzending van KPN kom en die kunnen of willen überhaupt mij niet helpen.

 


@GMI1234 Welkom op het forum. 

Wat balen dat je tv na 1 maand al defect is geraakt. 

En vreemd dat je geen garantiebrief hebt ontvangen. 

Ik controleer graag of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom je forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt?