Skip to main content

Hallo  in heb wel een pincode  gekregen  maar geen abonnementsnummer   de 12 de komt er een monteur   hoe kom ik aan die nummer 

 

Hallo  in heb wel een pincode  gekregen  maar geen abonnementsnummer   de 12 de komt er een monteur   hoe kom ik aan die nummer 

 

In principe heeft de monteur deze, en je krijgt hem ook per SMS en email enkele minuten nadat het modem verbinding heeft gemaakt. 


Hallo  in heb wel een pincode  gekregen  maar geen abonnementsnummer   de 12 de komt er een monteur   hoe kom ik aan die nummer 

Heb je niet toevallig ergens een e-mail met als onderwerp "Informatie over uw bestelling” ?

Als je die e-mail ontvangen hebt, en naar beneden scrolt dan zie je onder het kopje (groen van kleur);
Abonnementsnummer voor KPN TV hier zie je dan ook je KPN TV klantnummer vermeld staan. Als het goed is, is dit ook de e-mail waarin vermeld wordt wanneer de monteur langskomt, wanneer je het installatiepakket zult ontvangen.

De e-mail "Informatie over uw bestelling” zou je ontvangen moeten hebben rond dezelfde tijd als dat de e-mail met als titel "Bedankt voor uw bestelling” is binnengekomen.

Als het goed is, heb je de e-mail waarin vermeld staat dat je, je Thuis abonnement kunt koppelen aan een Mijn KPN account inmiddels ook ontvangen. Hierin staat eveneens je TV klantnummer, deze tref je aan onder het kopje "Informatie & Instellingen” als je ingelogd bent op je Mijn KPN account en je Thuis abonnement geselecteerd hebt.


Hi @Jack swarts, welkom hier. 

Is het inmiddels gelukt om de gegevens te achterhalen met alle tips voor me? Mocht het niet zo zijn, wat krijg je te zien als je in logt om je statusbestelling te zien?