Skip to main content

Hoi,

 

Ik heb zojuist interactieve tv aangevraagd. Ook plus pakket erbij genomen omdat deze gratis zou zijn. Heb mobiel, internet thuis en nu dan ook tv. Echter op de mail die ik krijg is het plus pakket gewoon in rekening gebracht. Of wordt deze later aangepast?

 

 

Hallo @UHDFreak , zo te zien is de entertainmentkorting er op in mindering gebracht.

Houd de 1e factuur even in de gaten.

Pluspakket is inderdaad gratis bij tevens een mobiel abo en kun je de entertainmentkorting weer ergens anders voor gebruiken.

 


Je kan voor de zekerheid altijd even controleren of je husselvoordelen aan staan, dit kan je doen op https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm - Maar pluspakket is inderdaad gratis als je mobiel en tv van kpn hebt.


@JanDBedankt voor uw reactie.

 

@Ik_HusselIk heb gecheckt en die staat inderdaad al aan. Ontvang al jaren korting op mijn mobiel.

 

Edit: Net maar even gebeld om het zeker te weten. Die korting op het plus pakket staat idd niet op de aanvraag, maar wordt wel toegepast als die live gaat. Dankjewel voor jullie hulp.


Hallo @UHDFreak en de entertainmentkorting behoort dan weer te vervallen als je die niet gebruikt voor een extra tv-pakket.

 


Hallo @UHDFreak en de entertainmentkorting behoort dan weer te vervallen als je die niet gebruikt voor een extra tv-pakket.

 

Die medewerker vond inderdaad vreemd dat die korting erop stond. Ik heb tot vorige week spotify gehad, misschien dat daarom het er nog op staat.

 

Maar dankje om er me op te wijzen. Als ik de ontvanger voor de tv heb en het werkt hier, dan zal ik eens kijken waar ik het voor ga gebruiken.


@UHDFreak

Hou het zelf goed in de gaten mbt de Pluspakket korting. Ik heb toevallig zelf ook enige dagen geleden tv van KPN besteld en bij mij staat het wel gewoon op de bevestiging

 


@Ferry1984 Misschien dat dan toch een moderator hier eens naar kan kijken? Bedankt voor je reactie.

 

@Jeroen_dB of een andere moderator. Ik had al op beantwoord geklikt, maar zou toch graag een reactie van u of een andere medewerker willen.


Reactie is niet meer nodig. Ik heb de bestelling geannuleerd.